لینک کوتاه خبر

برگزاری مسابقات انتخابی کشور سبک فول کنتاکت-کیک بوکسینگ AIKIA در تولم شهر

تولم نیوز : ورزشکاران 9شهر مختلف استان گیلان در سبک فول کنتاکت-کیک بوکسینگ AIKIA برای انتخابی کشور در سالن ورزشی زنده یاد علیرضا اصلاحی تولم شهر به مصاف یکدیگر رفتند.

به نقل از واران نیوز: نماینده سبک فول کنتاکت-کیک بوکسینگ AIKIAگیلان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات به مدت یک روز در سالن ورزشی زنده یاد علیرضا اصلاحی تولم شهر صومعه سرا برگزار شداظهار داشت : ورزشکاران 9شهر مختلف ازجمله تالش ، لوشان ، تولمشهر ،رشت ، فومن، آستانه اشرفیه ، در چهار رده سنی نونهالان ،نوجوانان ،جوانان و بزرگسالان در 22وزن به مصاف یکدیگر رفتند.

استاد ابراهیم حقیقی افزود : این دوره مسابقات استانی سبک فول کنتاکت-کیک بوکسینگAIKIAانتخابی کشور با شرکت 120 فایتر به میزبانی تولمشهر در حالی برگزار شد که بسیاری از ملی پوشان تیم ملی و قهرمانان نامی گیلان در این مسابقات حضور داشتند.

وی افزود : در پایان این مسابقات تیم آستانه اشرفیه با کسب 8نشان طلا ، 3نقره و5 برنز فاتح این مسابقات شد و تیم های ، تالش با کسب 4 نشان طلا ،5نقره و8 برنز و رشت با کسب 4 نشان طلا ، 2نقره و یک برنز به ترتیب دوم و سوم شدند.

حقیقی با اشاره به اینکه نفرات برتر 11 شهریور در رقابت های کشوری انتخابی تیم ملی شرکت می کنند افزود: با انجام ورزش های رزمی قوای جسمی و روحی هر شخص بالا می رود، در انجام این نوع ورزش ها اخلاق رکن اساسی و اولیه است.

وی در پایان با قدردانی از تلاش های شهرداری و اعضای شورای شهر تولمشهر ، اداره ورزش و جوانان برای هر چه بهتر برگزاری این مسابقات ، و مسئولین زحمتکش و همراهی کنندگان این دوره از مسابقات تشکر و قدردانی کرد.

نماینده شهرستان صومعه سرا هم از اختصاص اعتبارات جدید به اداره ورزش و جوانان این شهرستان خبر داد و اظهار داشت : شهرستان صومعه سرا دارای قهرمانان و پیشکسوتان زیادورزشی است که این امر نشان از وجود و پتانسیل خوب در این شهرستان برای قهرمان پروری در نسل جدید دارد .

مهندس خصوصی با گرامی داشت یاد و خاطره زنده یاد استاد علیرضا اصلاحی گفت : مسوو لان باید به گونه ای عمل کنند تا زمینه رشد قهرمانان فراهم شود . وی افزود: برگزاری این مسابقات ورزشی علاوه برایجاد شادابی و نشاط ، موجب شناخت استعداد های ورزشی خواهد شد .

گفتنی است در این مراسم که نماینده شهرستان صومعه سرا ، مدیر کل ورزش و جوانان شهردار و اعضای شورای شهر تولم شهر و جمعی از قهرمانان و پیشکسوتان حضور داشتند  از نفرات برتر با اهدا جوایز و لوح تقدیر تجلیل شد .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *