لینک کوتاه خبر

آغاز ترمیم 22 هزار متر شبکه فرسوده برق تولمات با جایگزینی کابل خودنگهدار+گزارش تصویری

به گزارش تولم نیوز مهندس امین صافدل رئیس اداره توزیع برق تولم شهر از اختصاص 5 میلیارد تومان بودجه جهت ترمیم و جایگزینی شبکه های قدیمی و فرسوده توزیع برق شهر تولم شهر و بخش تولمات خبرداد.

مهندس صافدل افزود: ترمیم 22000 متر شبکه فرسوده برق بخش تولمات با جایگزینی کابل خودنگهدار و تعویض 150 عدد پایه فشار ضعیف امروز آغاز شده و باتوجه به اینکه برق تولمات دارای حدود 350 کیلومتر شبکه فشار ضعیف است، تابحال حدود 80 کیلومتر خودنگهدار شده است. با اجرای این طرح حدود یک سوم شبکه خودنگهدار شده و  طرح 60 کیلومتری دیگر تنظیم و به مراجع مربوط ارسال شده تا بتوانیم پس از مصوب نمودن آن را اجرایی کنیم.

مزایای اجرای پروژه جایگزینی شبکه مسی با کابل خودنگهدار در بخش تولمات پیشگیری از سرقت سیم ، رفع ضعف برق مشترکین ،ارتقا ایمنی و کاهش حوادث برق گرفتگی، پایداری شبکه برق و عدم نیاز به شاخه زنی خواهد بود.

همچنین امروز پروژه 22 هزارمتری مسیر بخشداری و درمانگاه مرجقل و تعویض 600 متر شبکه فرسوده مسی با کابل خودنگهدار آغاز شده است.

رئیس اداره توزیع برق تولم شهر افزود 30 پایه و 6 پایه هفته جاری در روستای بریران و‌ لیفشاگرد نصب خواهد شد. لازم به ذکر است برای اولین بار با این حجم کابل در یک پروژه در بخش تولمات اجرا خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *