لینک کوتاه خبر

آمادگی نیروی انتظامی برای برقراری امنیت مراسم ایام محرم در گیلان

فرمانده انتظامی گیلان با تاکید بر اینکه آمادگی برای برقراری امنیت مراسم ایام محرم را داریم، گفت: جلسات توجیحی برای هیئت امنای هئیت های مذهبی برگزار می شود.

به گزارش ندای گیلان از رشت،سردار عزیزالله ملکی پیش از ظهر پنج شنبه در جلسه ستاد محرم گیلان با اشاره به وجود ۱۴۰ مقر نیروی انتظامی در سطح استان، اظهار کرد: هر کدام از این مقرها، قابلیت بالایی در بزرگداشت ایام محرم نظیر سیاه پوشی و غیره دارند.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه مردم با نیروی انتظامی ارتباط زیادی دارند، افزود: کارکنان ما در این ایام در ظاهر نیز به بزرگداشت ایام محرم می‌پردازند و ظرفیت انجام کار در حوزه تبلیغ توسط نیروی انتظامی بالا است.

وی با تاکید بر آمادگی نیروی انتظامی گیلان برای برقراری امنیت مراسم ایام محرم، اضافه کرد: برنامه‌های خوبی برای جلوگیری از بروز اقداماتی نظیر قمه زنی پیش بینی شده است.

سردار ملکی همچنین از برگزاری جلساتی با مسئولان هیئت امنای هیئت‌های مذهبی خبر داد و تصریح کرد: به مسئولان برگزاری مراسم چگونگی عملکرد در این ایام گوشزد می‌شود.

فرمانده انتظامی گیلان افزود: اقدامات جهت آنکه اراذل و اوباش در ایام محرم به مرخصی نروند و از بروز اقداماتی نظیر قمه زنی توسط آنها جلوگیری شود، انجام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *