لینک کوتاه خبر

اجرای کاهش سقف مصرف بنزین در گیلان / هر کارت سوخت روزانه ۳۰ لیتر

به گزارش تولم نیوز بنابر توضیحات مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان، در این استان همچون سایر استان‌های کشور، کاهش سقف مصرف بنزین اجرایی شده و شخصی سوارها در طول ۲۴ ساعت با یک کارت سوخت تنها ۳۰ لیتر می‌توانند بنزین مصرف کنند.

به گزارش ایلنا از رشت، کورش بالادست ،مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی گیلان با اشاره به اعمال محدودیت‌ها در مصرف بنزین در هر نوبت سوخت‌گیری، اظهار کرد: این طرح به‌منظور بهینه مصرف بنزین در دستور کار قرارگرفته و علاوه بر گیلان در بسیاری از استان‌های کشور در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه کاهش مصرف بنزین در هر نوبت ۳۰ لیتر از دو روز گذشته در استان گیلان آغازشده، افزود: هنوز اطلاعات بیشتری از اجرای این تصمیم ملی در دست نیست منتها دلیل اصلی آن پیشگیری از انحراف در مصرف بنزین و توزیع عادلانه آن در کل کشور است.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان با اشاره به جزئیات بیشتری از اجرای این طرح ملی، گفت: هر کارت بنزین در روز می‌تواند ۳۰ لیتر سوخت‌گیری کند اما این محدودیت در کارت جایگاه داران در هر بار سوخت‌گیری ۳۰ لیتر بوده و پس از دو دقیقه مجدداً شرایط برای سوخت‌گیری ۳۰ لیتر بعدی فراهم می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *