لینک کوتاه خبر

اطلاعیه قطع آب 9 شهریور + پرونده آلودگی آب تولم شهر

https://tulamnews.ir/wp-content/uploads/2021/08/%D8%A2%D8%A8-%D8%AA%D9%88%D9%84%D9%85-%D8%B4%D9%87%D8%B1.pngتولم نیوز : به گزارش روابط عمومی اداره آب و فاضلاب و شهرداری تولم شهر آب شهری منطقه فلاح آباد تولم شهر از ساعت ۹ صبح امروز 9 شهریور 1400 به مدت ۲ ساعت به دلیل شکستی و تعمیر لوله های آب قطع می باشد.طبق شنیده ها در شب گذشته نیز مناطقی از تولم شهر قطع بوده است. با توجه به عملیات ترمیم لوله های شکسته شده آب در تولم شهر مشترکین و شهروندان تولم شهر امروز با قطع یا کمبود فشار آب مواجه می‌شوند.

همچنین طی چند روز گذشته مخاطبان تولم نیوز اخباری مبنی بر آلوده بودن آب شهری و غیر قابل استفاده بودن آن (که در تصویر زیر مشاهده میکنید) به این خبرگزاری ارسال نمودند.

 

میتوان پنداشت که این آلودگی ناشی از حوادث شکستی لوله های آب باشد اما پایگاه خبری تولم نیوز از طریق این لینک پرونده «آلودگی آب شرب تولم شهر» را شروع نموده و پیگیری از مراجع ذیصلاح انجام خواهد گرفت. شما مخاطبان می توانید تصاویر خود مربوط به آلودگی آب شرب در تولم شهر را از طریق صفحه اینستاگرام تولم نیوز به آدرس @tulamnews.ir برای نشر ارسال نمائید.

همانطور که در 2 تصویر مشاهده میکنید وجود آلودگی در آب شرب خانگی شهروندان مشهود است.

 

https://tulamnews.ir/wp-content/uploads/2021/08/3345345.jpeg

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *