لینک کوتاه خبر

برنامه ستاد بزرگداشت هفته دولت شهرستان صومعه سرا 1401

به گزارش تولم نیوز همزمان با فرارسیدن سالروز بزرگداشت هفته دولت فرمانداری شهرستان صومعه سرا با صدور پیامی ضمن تبریک این ایام از 174 برنامه اقتصادی ، عمرانی و تولیدی به ارزش 78 میلیارد تومان رونمایی نمود.

دوم تا هشتم شهریور ماه را به یاد شهدای والا مقام دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت نامیده‌اند تا ضمن گرامیداشت مقام شامخ این بزرگ مردان که اسوه مبارزه، خدمت، صداقت و شرافت هستند، از زحمات، و سعه صدر کارگزاران دولت قدردانی شود.

پیام سرپرست فرمانداری صومعه سرا مهدی صفاتی به مناسبت هفته دولت :

«رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگزاران دولت سیزدهم فرمودند؛ این دولت امید را در دل‌های مردم زنده کرده و افزایش داده است» رئیس جمهور محترم نیز با اشاره به فرمایشات ایشان تأکید کردند: مسئولیت ما دولت مردان مضاعف شده دراین راستاوظیفه داریم با رویکرد جهادی و حضور میدانی خود دقیق‌ و حساب‌ شده‌ کارها را پیش ببریم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر وتبریک فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمندحضور مردم شریف شهرستان صومعه سرا با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید رئیس جمهور محترم،خدمت به مردم شریف صومعه سرا را اولویت برنامه های این شهرستان قرار داده ام».

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *