لینک کوتاه خبر

بسیاری از اغتشاشگران گیلانی نبودند

تولم نیوز : فرمانده نیروی انتظامی گیلان مقابله با اغتشاشات اخیر در استان را برگ زرینی بر افتخارات نیروی انتظامی، سپاه و بسیج دانست و تصریح کرد: بسیاری از اغتشاشگران، گیلانی نبودند و به قصد خرابکاری از اقصی نقاط کشور به استان آمده بودند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار عزیزالله ملکی امروز در سخنرانی پیش از خطبه های آئین عبادی، سیاسی نماز جمعه رشت در مصلی امام خمینی (ره) بمناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی افزود: با اشرافی که در استان داشتیم حتی اجازه آتش زدن یک بانک یا مکان عمومی به اغتشاشگران داده نشد، بسیج همیشه در صحنه، سپاه عزیز و پلیس انقلاب اسلامی در شب دوم اغتشاشات امان از اغتشاشگران گرفت و کاملا آنان را زمینگیر کرد.

وی اظهار داشت: در اغتشاشات اخیر در استان – که شاید بعد از تهران گسترده ترین بود-  با دلاور مردی‌های پلیس، بسیج و سپاه یک بار دیگر پوزه دشمن را به خاک رساندیم و برگ زرینی بر افتخارات نیروهای مسلح شد.

سردار ملکی با بیان اینکه در این روزها نیروهای امنیتی مورد هجمه بسیاری قرار گرفت، افزود: حضور سبز فرمانده کل قوا در مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه های نیروهای مسلح، همه خستگی ها و آثار این برخوردهای ناخوشایند را از بین برد؛ معظم له حکیمانه و قاطعانه از عملکرد پلیس، بسیج و سپاه دفاع کردند.
وی اضافه کرد: سه هزار خانواده شهید با صدور بیانیه و نیز مردم همیشه در صحنه کشور و استان با برگزاری راهپیمایی ها  از عملکرد پلیس دفاع کردند که قدردان آنان هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی گیلان با بیان اینکه ماموریت های پلیس در سال جدید بعد از فروکش کردن کرونا و با ورود هفت میلیون گردشگر در نوروز سنگین تر شد، عنوان کرد: دستاوردهای پلیس بسیار خوب و ارزشمند بوده چنانکه برخورد قاطع با اراذل و اوباش بعنوان مطالبه مردمی، کاهش کیف قاپی، سرقت و انهدام باندها و شرکت های هرمی برخی از این دستاوردهاست.

همچنین سردار هامون محمدی بعنوان سخنران برگزاری هفتمین یادواره سرلشکر حسین همدانی به بیان خاطراتی از همرزمی با این سردار شهید پرداخت و گفت : شهید همدانی بر انجام و برنامه ریزی برای کارهای فرهنگی ویژه جوانان و نوجوانان مساجد محلات تاکید داشت، این درحالی است که ما از انجام کارهای فرهنگی مغفول مانده ایم.
وی گفت : اگر امروز بدلیل سکوت و عدم‌ حضور در صحنه برخی از افراد به انقلاب خدشه ای وارد شود بایستی در محضر خدا پاسخگو بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *