لینک کوتاه خبر

تخریب ویلای غیرمجاز در صومعه سرا

تولم نیوز :دادستان صومعه سرا با اشاره به تخریب ویلای غیر مجاز در این شهرستان، گفت: دستگاه قضائی در برخورد با متخلفان تعارف ندارد.

هادی بشری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جزئیات پرونده تخلف تغییر کاربری غیر مجاز، اظهار کرد: به محض دریافت گزارش از ساخت و ساز غیرمجاز در کاربری باغی و زراعی، پیگیری این پرونده در دستور کار قضائی در شهرستان صومعه سرا قرار گرفت.

وی با اشاره به جزئیات بیشتر از این پرونده، افزود: ساخت و ساز غیر مجاز در کاربری باغی و زراعی در صومعه سرا منجر به صدور حکم و تخریب شد.

دادستان صومعه سرا ارزش ریالی ویلای غیرمجاز تخریب شده را ۷۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: ملک مورد تخریب در کاربری باغی – زراعی ساخته شده و ارزش آن بیش از ۷۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

بشری از کشف آرد و سبوس یارانه‌ای در انبار این ویلای تخریب شده خبر داد و اضافه کرد: در انبار ملک مورد تخریب نیز آرد یارانه‌ای درجه یک که مخصوص نانوایان و نیاز مردم است کشف شد.

وی با اشاره به جزئیات بیشتر از مقادیر آ رد و سبوس کشف شده در انبار ویلای غیرمجاز، افزود: تعداد ۹۵ کیسه آرد و ۴۹ کیسه سبوس که مجموعاً قریب شش تن می‌رسید در این ویلا کشف شده است.

دادستان صومعه سرا با تاکید ویژه نسبت به برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در کاربری باغی و زراعی، تصریح کرد: دستگاه قضائی در برخورد با متخلفین با کسی تعارف ندارد و این موضوع هم در خصوص ساخت و سازهای غیر مجاز در ارضی باغی و زراعی صدق می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *