لینک کوتاه خبر

تعداد ثبت نام کنندگان در انتخابات حوزه صومعه سرا به ۱۶ نفر رسید+اسامی

تولم نیوز : از میان چهره‌های مطرح ثبت نام شده در روز نخست انتخابات در حوزه صومعه‌سرا تنها می‌توان به سید کاظم دلخوش نماینده سابق صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد.

 

از دیگر چهره‌های ثبت نام شده امروز در این حوزه انتخابیه می‌توان به قاسم رمضان‌پور نماینده سابق این شهرستان در مجلس شورای اسلامی اشاره نمود.

 

سومین فرد ثبت نامی در صومعه‌سرا ابراهیم حبیب‌زاده، کارمند راه‌اهن تهران است.

 

 

فرزام پوررمضان به عنوان چهارمین نفر از لیست ثبت نام کنندگان در صومعه سرا  دارای سوابق کاری همچون رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی پرورش کرم ابریشم ایران و رئیس مرکز توسعه نوغانداری کشور است.

 

شجاع اسرار پوش که دور گذشته هم به عنوان کاندیدا مجلس صومعه سرا پا به عرصه رقابت نهاده بود امسال نیز آمادگی خود را در انتخابات مجلس اعلام کرده و چندی پیش در انتخابات ثبت نام کرد.

 

حمیدرضا خصوصی ثانی که هم اکنون نماینده مردم شهرستان صومعه سرا است؛ با مراجعه به وزارت کشور مراحل ثبت نام خود در انتخابات پیش رو را تکمیل نمود.

 

 

علیرضا طالبی یکی دیگر از کسانی بود که تا کنون اقدام به ثبت نام برای انتخابات مجلس در حوزه صومعه سرا نموده است.

وی  دارای مدرک کارشناسی حقوق و مدیریت بازرگانی و کارشناس ارشد برنامه ریزی روستایی است.

 

 

 

سعید رحمت زاده نیز بعد از ظهر دیروز با حضور در محل فرمانداری ثبت نام خود را در انتخابات مجلس انجام داد لازم به ذکر است که وی دانش آموخته مقطع دکترای حقوق خصوصی می باشد.

 

مهرداد پور نعمت نودهی( کارمند اداره کل حقوقی بنیاد شهید و امور ایثارگران)، فرزند شهید، با مدرک لیسانس علوم قضایی متولد۱۳۴۵

یوسف رهنما( کارشناس محیط زیست استان گیلان)، دانشجوی دکتری متولد سال ۱۳۵۱ دارای جریان سیاسی اعتدال توسعه،

جواد دلزنده‌دار( کارمند شهرداری تهران) مدرک فوق لیسانس مدیریت دولتی متولد۱۳۶۱ نیز از دیگر نامزدهای انتخابات حوزه صومعه سرا هستند که تا کنون موفق به ثبت نام شده اند.
به گزارش واران نیوز در ساعت های پایانی ثبت نام آقایان داوود نعمتی ،سعید اسلام دوست ، مهدی پور میرزا و خانم ها لیلا غلامی و معصومه پور محسن با حضور در فرمانداری در انتخابات حوزه صومعه سرا ثبت نام کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *