لینک کوتاه خبر

تولمشهر میزبان 2 تیم فوتبال میهمان

تولم نیوز: امروز در باشگاه فرهنگی ورزشی امام خمینی تولمشهر بازی بین فولاد فومن و سپید رود رشت (به دلیل نداشتن زمین میزبان “فولاد”) بر گزار شد به برد سپید رود انجامید.

این بازی که در زمینی نه چندان با کیفیت در رده جوانان سوپر لیگ برگزار شد به برد 3-0 سپید رود رشت انجامید . فولاد فومن در رده 13 جدول و سپید رود + مقاومت نوین رشت ، شهرداری ماسال و شهرداری تولم شهر جزو چهار تیم برتر لیگ است .
بازی همزمان سرنوشت ساز شهرداری تولمشهر با خزر آستارا که نتیجه تیم های دوم و سوم لیگ را مشخص میکرد به برد خزر آستارا با نتیجه 0-1 انجامید.
تیم  مقاومت نوین رشت اول
تیم شهرداری ماسال دوم
تیم سپید رود رشت سوم
و تیم شهرداری تولمشهر مقام چهارم را کسب نمودند.
در این بازی که گل های آن به ترتیب در دقایق 54 ، 74 ، 88 به ثمر رسیدند

کاپیتان تیم فولاد فومن بعد از تعویض در بازی لباس خود را در آورد و بعد از بوسیدن لباس با اشک زمین را ترک کرد
باید اظهار داشت که دلیل آن این بود که تیم فولاد  در سال های بعدی از میادین سوپر لیگ کناره گیری کرده و بازیکنان فرصتی برای درخشیدن در سطح استان ندارند

آقای رئیسی ، دبیر کمیته فوتبال جوانان استان گیلان
در مصاحبه با خبر نگار تولم نیوز اظهار داشت :
اگر قرار باشد که بازکنان در تیم های حال حاظر خود امیدی به اینده ندارند و تیم در سرایط خوبی نیست ، بازیکنان سعی کنند با حداکثر انرژی به تیم های نزدیک و همسایه و خوب بروند ولی مشکل بزرگ بازیکنان هزینه هاست.
امسال تیم شهرداری تولمشهر نسبت به سال های گذشته در جدول بهتر بود و با زحمات آقای زمانی ، سلیمان و گلمیر موسوی امسال خوش درخشیدند با توجه به کوچک بودن شهر با تلاش های مسئولین تیم شهرداری تولمشهر توانسته رتبه خوبی را در استان کسب نماید.
رئیسی ادامه داد که در لیگ نوجوانان کادوس ماسال اول ، پرسپولیس رشت دوم و شهرداری لنگرود رتبه سوم را کسب نمودند.
همچنین تیم های مارلیک رودبار و شاهین رشت از لیگ نوجوانان استان سقوط کردند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *