لینک کوتاه خبر

جسد بدون سر در سد فلاح آباد تولم شهر کشف شد

تولم نیوز : صبح روز  پنجشنبه  جسدی در سد فلاح تولم شهر کشف شد . مقتول  مرد  میانسالی (حدودا بین 35 تا 40 ساله )  سر جدا شده و بدون دست  توسط روستاییان دیده شد و بعد از گزارش به مامورین نیروی انتظامی به پزشکی قانونی جهت تشخیص هویت انتقال داده شد ./ عکس آرشیوی می باشد .

/متاسفانه مسئولین مربوط حاضر به مصاحبه با ما نشدن و به همین دلیل مصاحبه فرماندار صومعه سرا از پایگاه خزر آنلاین را در اختیار شما خوانندگان گرامی قرار می دهیم .

در همین راستا فرماندار صومعه سرا در گفتگو با خزر، ضمن تایید این مطلب گفت: ” متاسفانه این مطلب صحت دارد و جنازه متعلق به یک مرد است و در مرز بین فومن و صومعه سرا پیدا شده است”

رجبی افزود: ” در حال حاضر مسئولان در حال بررسی هستند اما پیش بینی می شود که جنازه از جای دیگر به آن جا منتقل و رهاسازی شده باشد”

رجبی ادامه داد: ” متاسفانه قتل های این چنینی قساوت قلب قاتل یا قاتلان را نشان می دهد و پیش بینی ها حکایت از آن دارد که قتل ها در محل دیگری صورت گرفته و اجساد به این مناطق منتقل شده است”

گفتنی است چندی پیش نیز سر متعلق به جنازه یک زن در جنگل های صومعه سرا پیدا شد که البته مدت زیادی از زمان مرگ آن می گذشت اما گویا جنازه ای که امروز پیدا شده مدت زمان زیادی از مرگ آن نمی گذرد.

به گفته منابع آگاه صبح امروز در روستای فلاح آباد صومعه سرا جسد بی جان یک مرد 35 ساله توسط اهالی روستا کشف شد. این جسد که متعلق به یک مرد 35 ساله میباشد توسط اهالی روستا در زیر پل و در حالی که در رودخانه شناور بوده کشف شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *