لینک کوتاه خبر

جلسه تغییر کابینه شورا اسلامی تولم شهر/ کابینه جدید اعلام شد

تولم نیوز : این روز ها همه در بازار درباره جلسه روز دوشنبه که قرار است توسط اعضا برای تغییر کابینه دوره چهارم شورای اسلامی تولمشهر برگزار شود صحبت می کنند.

برخی شنیده ها حاکی از این است که کابینه فردا تغییر می کند تا شاید عملکرد بهتری از شورای اسلامی این دوره دیده شود و بعضی می گویند هیچ تغییری اعمال نمی شود ، همچنین گروهی از تغییر های کوچکی صحبت می کنند.

موضوع را از برخی از اعضای شورای پیگیر شدیم که متاسفانه یا خوشبختانه هر کدام یک چیز گفتند و گفته- شان در کل این بود که : هیچ چیز قابل بیان نیست ( البته فعلا) و همچنین بعضی موافقت خود را با تغییر کابینه اعلام کردند .

در یک نظر سنجی که توسط تولم نیوز منتشر شده بود با عنوان ” از عملکرد کدام یک از اعضای شورای اسلامی راضی هستید ؟” وحید اسماعیلی و احمد حسن نژاد  در این نظرسنجی مشترکا” 19 رای کسب کرده و اول شدند . یاسر ابراهیمی ، زینب فرح بخش و حسین حسن پور به ترتیب رتبه دوم ، سوم و چهارم کسب کردند .

(25.68%) سید وحید اسماعیلی

(25.68%) احمد حسن نژاد

(24.32%) یاسر ابراهیمی

(14.86%) زینب فرح بخش

 

(9.46%) حسین حسن پور

همچنین در نظر سنجی دیگری با عنوان ” آیا از عملکرد شورای شهر راضی هستید ؟ ” 69 % مردم به گزینه ” خیر” رای دادند.

هیئت رئیسه قبلی: حسین حسن پور (رئیس شورای) ، احمد حسن نژاد (معاونت) ، سید وحید اسماعیلی ( خزانه دار)

تولم نیوز : امروز طی جلسه ای کابینه جدید شورای اسلامی تولمشهر انتخاب شدند . در این 2 سال باقیمانده حسین حسن پور (رئیس) یاسر ابراهیمی (نائب رئیس) و زینب فرح بخش (خزانه دار) جزء هیئت رئیسه هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *