لینک کوتاه خبر

جمع آوری امضا برای پایان دادن حوادث جاده کلاشم

به گزارش تولم نیوز پس از افتتاح پمپ بنزین سایه سار واقع در روستای کلاشم جهت تسریع دسترسی خودرو ها به پمپ بنزین مسافتی حدود 1000 متر قبل و بعد از پمپ بنزین آسفالت شده است. این امر برای کاهش ترافیک و تصادفات جاده ای در محلی که پمپ بنزین واقع شده است مفید است اما طی یک ماه اخیر گزارشات تلخی دریافت نمودیم که منجر به اعتراض محلیان نیز شده است.

با توجه به نبود دور برگردان و پیچ تند درمسیر حدفاصل تالارگلستان تا ورودی روستای زیمسار رانندگان بعد از مواجه شدن با جاده 3 بانده به خیال ادامه دار بودن جاده پابه گاز می گذارند اما بی خبر از آنکه این صرفا یک راه دسترسی است و قرار است جاده دو بانده بماند!

چندی پیش مردی میانسال که قصد طی کردن عرض جاده را داشت طی حادثه ای با برخورد به خوردو که سرعت غیرمجاز داشته است جانباخت. دو دختر جوان نیز بعد از طی کردن کل مسیر باند سوم (که همان دسترسی پمپ بنزین است) با سرعت گرفتن به جاده خاکی انتهای باند رسیده که پس از برخورد خودرو به تابلو یکی از سرنشینان جان باخت.

و چندین گزارش مشابه باعث شده که محلیان دست به کار شده و در پی جمع آوری امضا برای احداث یک سرعت کاه در این محل پرحادثه باشند. ماموران پلیس راه پس از مشاهده این چنین حوادث معمولا در زمان های غروب و شب با خودروی پلیس در مسیر جاده کلاشم و در همین محل حادثه خیز توقف می کنند تا از بروز حادثه جلوگیری نمایند.

همانطور که تا ابد نمی توانیم شاهد استقرار پلیس راه در این محل باشیم و سرعت کاه های مهندسی نشده هم نمی توان راه حل دانست، این امر باید مسئولان راه و شهرسازی را به فکر فرو ببرد که آیا نمی توان با تعبیه محافظ راه(گاردریل) این دسترسی را جدا نمود؟ آیا نمی توان این جاده 3 بانده را ادامه داد؟

تولم نیوز پیگیر اخبار مرتبط با این محل حادثه خیز روستای کلاشم می باشد …

 

https://tulamnews.ir/wp-content/uploads/2021/08/map.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *