لینک کوتاه خبر

خبرنگاران هوشمندانه در عرصه جهاد تبیین نقش آفرینی روشنگرانه‌ می‌کنند

تولم نیوز :استاندار گیلان با صدور پیامی در آستانه هفدهم مردادماه روز خبرنگار، خبرنگاران را جهادگران عرصه فرهنگ دانست که هوشمندانه و آگاهانه، در عرصه “جهاد تبیین” نقش آفرینی روشنگرانه‌ می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان؛ اسدالله عباسی در آغاز پیام خود با بیت «جان نباشد جز خبر در آزمون هرکه را افزون خبر جانش فزون» واقعه تاریخ ساز کربلا و ایام حزن و اندوه سوگواری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفای آن حضرت و سالروز شهادت شهید گرانقدر محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی را که به نام روز خبرنگار مزین شده را گرامی داشت.

وی در ادامه این پیام با درود به روان پاک همه شهدای عرصه خبر و فعالان صبور و پرتلاش رسانه‌ای آورده است: عاشورا ؛ ایامی برای رشد، تکامل و ارتقاء بشریت است و مکتب حسینی، مکتبی سراسر آگاهی بخش و فرهنگ‌ساز است و بهره‌مندی از همه ظرفیت های آن، زمینه ساز تعالی انسان ها خواهد بود.

استاندار گیلان در این پیام افزوده است: با تأسی از رویکرد و الگوی حسینی، روز خبرنگار امسال که مصادف با این ایام شده، فرصتی مغتنم برای قدرشناسی از این جهادگران عرصه فرهنگ است که هوشمندانه و آگاهانه، در عرصه “جهاد تبیین” نقش آفرینی روشنگرانه‌ای می‌کنند تا با ترسیم افق‌هایِ روشنِ پیش روی توسعه ایران اسلامی و گیلان عزیز، روایتی صواب از جهت‌گیری‌‎ها، اقدامات، فعالیت‌ها و تصمیمات خدمتگزاران صادق مردم ارائه دهند.

عباسی در ادامه این پیام آورده است: خبرنگاران، در قامت پل ارتباطی بین مردم و مسئولان؛ با سرلوحه قرار دادن سه مولفه آگاهی بخشی صادقانه، امیدآفرینی و ایجاد نشاط در جامعه؛ به عنوان روایتگران امین و صادق، به مقابله با مصاف رسانه‌ای و تبلیغاتی قدرت‌های سلطه گر می پردازند و گرامیداشت این روز ، ارج نهادن به تلاش‌ها و از خود گذشتگی افرادی است که با بصیرت و پشتکاری توأم با عشق، به ایفای رسالت خود می پردازند.

نماینده عالی دولت در گیلان در این پیام با قدردانی از همه خبرنگاران و اهالی رسانه و وقوف به مشکلات و تنگناهایی که در عرصه اطلاع رسانی بهنگام دارند، تصریح می کند: انتظار دارم تمام دستگاه ها و نهادهای استان، قدرشناسی، همراهی و حمایتی همه جانبه از این عزیزان انجام دهند.

هفدهم مردادماه سالروز شهادت شهید صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در افغانستان روز خبرنگار نامگذاری شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *