لینک کوتاه خبر

خصوصی: از هر سه نماینده قبلی شهرستان درخواست کمک کرده‌ام

نماینده مردم صومعه سرا ضمن گله از سه نماینده قبلی شهرستان گفت: خیلی از کارها هست که نمایندگان قبلی میتوانند با یک تلفن آن را انجام دهند و به ما و مردم کمک کنند، اما آنها پاسخی به این درخواستهای من نداده اند.

 

حمید رضا خصوصی، با بیان این موضع که مدیران در کنار تمام خصلت های مدیریتی باید فردی مخلص نیز باشند گفت: مدیریت و مسئولیت خدمت به مردم می تواند آبروی انسان را ببرد و یا باعث تحول در روحیه انسان بشود و در روز آخرت این خدمات مخلصانه به مردم، به دادش برسد.

ایشان در ادامه صحبت هایش که در شورای اداری صومعه سرا انجام گرفت، خطاب به مسئولین این نکته را خاطر نشان کردند که مبادا مسئولی نادانسته عملی انجام دهد که مردم از انتخابات دلسرد شوند.

خصوصی افزود در حال حاضر ما در یک زمان حساس قرار داریم و نباید به میدان هایی که امکان ایجاد مشکل دارد ورود بکنیم.

نماینده صومعه سرا بیان داشت ما در این شهرستان از انسجام مسئولین در عقیده و عمل برخورداریم که این نعمت بسیار بالایی است.

ایشان در ادامه صحبت های خویش گله ای هم به نمایندگان قبلی داشتند و گفتند:ما در این شهر خیلی مظلوم و گرفتاریم زیرا من در سخنرانی هایی که در سطح شهر داشتم و همینطور به صورت مستقیم از هر سه نمایندگان قبلی شهرستان صومعه سرا (دلخوش، رمضانپور و رنجبر) در خواست کمک و راهنمایی در حل مشکلات شهری کردم که متاسفانه هیچ کدام از این درخواست ها پاسخ داده نشد.

من نه برای خود بلکه برای مشکلات شهری که پیش روی ماست این درخواست ها را کردم، خیلی از کارها هست که نمایندگان قبلی میتوانند با یک تلفن آن را انجام دهند و به ما و مردم کمک کنند.

من امید وارم این خلا به شکل دیگر و با انسجام مسئولین شهرستان پر شود.

حمید رضا خصوصی در ادامه خطاب به مسئولین گفت اگر خدایی نکرده مسئولی در شهر ،ساز مخالف بزند و باعث ایجاد جدایی بین دیگر مسئولین شود این شهر یک لحظه هم آن را تحمل نمیکند و با او مقتدرانه برخورد خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *