لینک کوتاه خبر

عامل خاموشی‌های صومعه‌سرا در دام پلیس / سارق ۳۸ ساله به مرجع قضایی معرفی شد

تولم نیوز : فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از دستگیری سارق کابل برق با اعتراف به ۹ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و افزود: سارق ۳۸ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

به گزارش ایلنا از صومعه سرا، فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از دستگیری سارق کابل برق با اعتراف به ۹ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ امیر وهاب‌زاده پیشگیری و مقابله با سرقت را نیازمند عزم جدی و جمعی همه سازمان‌ها و نهادها و مسئولیت‌پذیری مردم با مراقبت از اموال و حذف زمینه‌های وقوع جرم عنوان کرد و اظهار داشت: آموزش مستمر برای افزایش سطح آگاهی عمومی از مهمترین راهکارهای پیشگیری از سرقت است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی در ادامه با اعلام اینکه در پی وقوع چند فقره سرقت کابل برق در صومعه‌سرا، بررسی موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت گفت: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات پلیسی و استفاده از شگردهای فنی، متهم این پرونده‌ها را شناسایی و او در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا از اعتراف متهم به ۹ فقره سرقت کابل برق خبر داد و بیان داشت: سارق ۳۸ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست جهت پیشگیری از سرقت به توصیه‌ها و هشدارهای انتظامی توجه داشته و در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *