لینک کوتاه خبر

عسگری : همیشه باید حق را به مردم داد زیرا مردم ولی نعمتان این انقلاب هستند

تولم نیوز :سرهنگ احمد عسگری فرمانده نیروی انتظامی صومعه سرا گفت همیشه باید حق را به مردم داد زیرا مردم ولی نعمتان این انقلاب هستند .

 

وی افزود: هفته  ناجا فرصت مغتنمی است تا پلیس دستاوردها و عملکرد خود را در معرض دید و قضاوت مردم قرار دهد.

وی همچنین اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی امسال با شعار “مردم‌ داری، قانون ‌مداری و روز آمدی” رویکرد نوینی را در تعامل با جامعه و ارتقای شاخص‌ های انتظامی امنیتی دارد .

فرمانده نیروی انتظامی صومعه سرا یادآورشد: برنامه های هفته ناجا هر ساله از روزهای 13 تا 19 مهر ماه برگزار می شود .

سرهنگ احمد عسگری شعار امسال هفته ی ناجا را ” اقتدار در سایه مردم مداری، قانون مداری و روز آمدی ” عنوان کرد .

وی همچنین به برنامه های هفته ی ناجا اشاره کرد و گفت  روز اول هفته نیروی انتظامی که با عنوان پلیس، قانون، اقتدار و انضباط نامگذاری شده است، با برگزاری صبحگاه مشترک در سطح شهرستان و میزبانی از مسئولان شهرستان، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان آغاز شد .

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان صومعه سرا گفت: اعتماد مردم بزرگترین و مهمترین سرمایه نیروی انتظامی در میدان عمل است و زمانی نیروی انتظامی موفق است که مردم همواره پشتیبان و همراه آن باشد .

وی وظیفه ی پلیس را رسیدگی کردن مشکلات مردم و تامین امنیت برای شهروندان عنوان کرد و از مردم خواست تا با نیروی انتظامی همکاری لازم را داشته باشند و مشکلات شهرستان را با آنها درمیان بگذارند .

سرهنگ عسگری همچنین از دستگیری تمامی سارقین در سال 92 خبر داد و افزود تمامی سرقت های انجام شده در سطح شهرستان و شهرستان های دیگر در صومعه سرا کشف شده تا جای هیچ نگرانی برای مردم نباشد.

وی همچنین خبر خوشی را به افرادی که خودرو و موتور سیکلت شان توقیف شده و در پارکینگ قرار گرفته است داد و گفت به مناسبت هفته ی ناجا تمامی خودروها و موتور سیکلت ها که توقیف شده و در پارکینگ می باشند برابر با هماهنگی های صورت گرفته جهت خروج از پارکینگ و رفع توقیف اقدام می شود ./سوما نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *