لینک کوتاه خبر

فرحبخش: از هیچ کوششی برای توسعه ورزش تولم شهر دریغ نخواهم کرد

تولم نیوز :زینب فرح بخش عصر امروز شنبه در جریان مراسم تجلیل از مدال آوران کاراته جهانی ضمن بیان دیدگاه های خود حمایت از ورزشکاران تولم شهر در شورای اسلامی شهر را یکی از مهمترین اولویت کاری خود دانست و اظهار داشت: اکنون که فرصت مجدد حضور در این شورا را پیدا کرده ام از هیچ کوششی برای توسعه ورزش در این شهر دریغ نخواهم کرد.

وی با تأکید بر پرورش روحیه پهلوانی و جوانمردی از سوی ورزشکاران تصریح کرد: ورزشکاران ما الگوی جوانان هستند، از این رو باید در تمامی ابعاد اخلاقی، اجتماعی، میدان ورزش و… با خصلت های مناسب یک ورزشکار به عنوان الگوی جامعه حضور پیدا کنند و داشتن روحیه پهلوانی و جوانمری را در خود ایجاد کنند.

فرح بخش در ادامه با‌ اشاره به اینکه حمایت‌های ورزشی شهرداری و شورای اسلامی تولم شهر از هیئت‌های ورزشی و ورزشکاران گسترده است، اظهار داشت: تجلیل از قهرمانان مدال آور و پیشکسوتان ورزشی در قالب برگزاری همایش ورزشی و برپایی مسابقه‌های گوناگون با همکاری نهاد‌های دیگر از جمله فعالیت‌های شورای اسلامی تولم شهر است.

وی در پایان از برگزاری همایش ویژه ی ورزشی در چند ماه آینده در این شهر خبر داد.

لازم به ذکر می باشد مراسم استقبال از کاراته کاهای مدال آور تولم شهری به همت شهرداری و اعضای شورای شهر برگزارشد و از تلاش های  مربی و مدال آوران تجلیل به عمل آمد.

منبع: صومعه سرا نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *