لینک کوتاه خبر

لاجوردی : از طرف شهرستان و استان در زمان بحران هیچ چیز در اختیار ما نگذاشتند

تولم نیوز: شهردار تولم شهر مهندس لاجوردی در حالی که چند ساعتی از ایست بارش برف سنگین این چند روز می گذرد به نبود امکانات از طرف استان و شهرستان اشاره کرد . مهندس لاجوردی در مصاحبه با خبرنگار تولم نیوز گفت ، متاسفانه قبل از بارش این برف سنگین از مراکز و سازمان های استانی به ما هیچ اطلاعی ندادند و در حال حاظر ما در شرایط پی گیری نیستیم چون هنوز هم در گیر این بحران و در حال بازگشایی راه های فرعی هستیم ولی بعد از این پیگیر خیلی چیز ها باید باشیم .

همچنین لاجوردی افزود ، از طرف شهرستان و استان در زمان بحران تقریبا هیچ چیز در اختیار ما نگذاشتند و خیلی از اوقات ما را مجبور به دادن خدمات نیز کردند و این باعث شد که ما در خدمات رسانی به شهر کمی ضعیف باشیم و ما تنها چیزی که میتوانیم بگوییم این است که ما شهر را با غیرت مردم ، خدمه شهرداری و همچنین اعضای شورای اسلامی باز نگه داشتیم و هیچ امکاناتی در اختیار ما نبود . با توجه به اینکه ما هیچ آماده باشی نداشتیم ، زمان شروع برف ما همه خودمان را به شهرداری رساندیم و از همان روز نیز شروع به کار کردیم ( با همان امکانات محدود) و در همان روز اول در بازگشایی معابر مشکل داشتیم و از روز دوم خودمان اقدام به اجاره ماشین آلات از شهرستان کردیم و توانستیم خیابان اصلی را کاملا در این مدت باز نگه داریم و همچنین قسمت بعد از پل را نیز بخاطر مشکلات ترافیکی چهار بانده باز نگه داشتیم. شهردار ادامه داد ، برای کوچه ها ، چون ماشین آلات ما لودر و گریدر های بزرگ بودند توانایی ورود به کوچه های قدیمی را نداشتیم و با توجه به در خواست هایی که به استان دادیم ( برای کرایه مینی لودر) اما در اختیار ما قرار نگرفت و برای اینکه اکثرا کوچه های تولمشهر بافت قدیمی دارند قطعا بعد از این بحران ما برای تهیه این دستگاه های کوچک اقدام می کنیم .

شهردار در آخر اضافه کرد که ، بخاطر نبود امکانات شرمنده مردم هستیم ، تمام اعضای شورا و پرسنل شهرداری و بنده هر کاری از دستمان بر می آمد انجام دادیم و آسیب های بسیار زیادی را شاهد بودیم ، حتی یکی از اعضای شورا چند روز پیش در بیمارستان بستری بودند .

سید وحید اسماعیلی در حین بازدید از خسارات ساکنین دچار حادثه شد و هم اکنون بعد از انجام عمل بستری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *