لینک کوتاه خبر

مدیرکل سابق ورزش و جوانان گیلان بازداشت شد

عزل ناگهانی بابایی مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان و انتصاب ملایی با اعتراض بسیاری از پیشکسوتان ورزشی روبرو شد. پیشکسوتانی که از عزل یک مدیر بومی و تصدی یک غیر بومی بر مسند ریاست ورزش و جوانان گیلان می نالیدند اما شاید هیچکدام نمی دانستند قضیه در پس پرده چیز دیگری است.

بر اساس این گزارش، ایرج ندیمی چنی قبل در گفتگو با خبرنگار خزرآنلاین درباره تغییراتی که در مدیریت ورزش استان رخ داده بود و برخی از پیشکسوتان ورزشی دلیل آن را ناهماهنگی در بین نمایندگان استان می دانستند، گفت: ” بابایی بنا به دلایلی که قابل بیان نیست باید هر چه سریعتر از ریاست اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان عزل می شد”

امروز اما شنیده ها حکایت از دستگیری بابایی به دست سربازان گم نام امام زمان(عج) دارد. در همین رو یک منبع موثق در گفتگو با خبرنگار خزرآنلاین، دلیل اصلی این دستگیری را مسایل مالی عنوان کرد و گفت:” چند روز قبل هم یکی از بستگان بابایی که به عنوان مشاور وی منصوب شده بود در همین راستا دستگیر شد”

وی خبر بازداشت برخی معاونین بابایی را نادرست خواند و گفت:” تنها یکی از مشاورین بابایی که با نسبت خانوادگی نیز دارد، دستگیر شده است”

 شنیده ها حاکی از آن است که در این تخلفات برخی از روسای هیات های ورزشی هم دست داشته اند. به نحوی که بابایی بودجه هایی را در جهت توسعه ورزش به حساب هیات های ورزشی واریز کرده و سپس مقادیر عمده ای از آن را مجددا با هماهنگی قبلی با رئیس هیات جهت پرداخت جوایز و برخی هزینه های جانبی از حساب هیات برداشت می کرده است”

گفتنی است دو تن از نمایندگان استان با اطلاع از رفتارهای سوء مدیریتی مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان، با جدیت پیگیر عزل بابایی بوده و مراتب تخلف را به دادستانی ارائه داده بودند.

چندی قبل هم تحقیقات قضایی از برخی از روسای هیات های ورزشی که مظنون به همکاری با بابایی بودند به عمل آمده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *