لینک کوتاه خبر

مردم صومعه‌سرا هتك حرمت به صحابه اميرالمومنين علی(ع) را محكوم كردند

 مردم شهرستان صومعه‌سرا در راهپيمايی باشكوهی هتك حرمت به صحابه اميرالمومنين علی(ع) را محكوم كردند.

تولم نیوز: به گزارش خبرگزاری بين‏المللی قرآن(ايكنا) شعبه گيلان، ظهر امروز، 15ارديبهشت‏ماه مردم صومعه‌سرا كه حاوی تجمعی از روحانيون و مسئولين و دانش‌آموزان بودند عليه معاندان و تروريست‌های جهان اسلام كه با بی‌احترامی به ساحت مقدس حجر بن عدی، قلب شيعيان را جريحه‌دار كردند به خيابان‌ها ريختند و فرياد مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسرائيل سر دادند.

در حاشيه اين راهپيمايی حجت‌الاسلام اسماعيل صديقی امام جمعه شهرستان صومعه‌سرا تخريب و نبش قبر حجربن عدی يكی از صحابه محبوب و ولايتمدار حضرت علی(ع) را به شدت محكوم و اظهار كرد: كسانی كه به تخريب قبر حجربن عدی دست زدند به دور از انسانيت و ارزش‌های انسانی هستند.

وی افزود: اينان افرادی هستند كه جنون فكری دارند و با دستور كامل آمريكا و اسرائيل جنايتكار درصددند قلوب ما شيعيان را خدشه‌دار كنند.

حجت‌الاسلام اسماعيل صديقی ضمن اينكه اين برخورد زننده و مغاير ارزش‌های انسانی را بسيار تاسف برانگيز عنوان و تصريح كرد: آيا اين جنايتكاران گمان كردند كه می‌توانند با هتك حرمت به پيكر مبارك حجربن عدی نقش اين مجاهد را كمرنگ يا لغو كنند حال آنكه اينان در جهالت و نادانی كامل به سر می‌برند.

وی ادامه داد: اين منافقان بايد از سالم ماندن جسد اين بزرگوار بعد از 1380 سال خجالت كشيده و شرم كنند و بدانند كه با اين ترفندها و بی‌احترامی‌ها كاری از پيش نخواهند برد و فقط چهره ملعون خود را بيشتر نمايان خواهند كرد چراكه امروز فرياد مسلمانان در سراسر جهان حاكی از ابراز عشق و علاقه به امامان و ياران ايشان بوده و تا آخرين قطره خون نيز در مقابل اين منافقان ايستادگی خواهند كرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *