لینک کوتاه خبر

پروژه پیربازار به خمام در 5 فاز در حال اجرا است

تولم نیوز :«سیدکاظم دلخوش اباتری» در جمع خبرنگاران با اشاره به پروژه‌های عمرانی شهرستان اظهار کرد: در حال حاضر همه پروژه‌های شهرستان در حال اجرا است و هیچ پروژه‌ای راکد نمانده است.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی افزود: پروژه‌های راه‌های اصلی همچون خمام پیربازار ضیابر، جاده فومن صومعه‌سرا و پونل، جاده کلیدبر به ماسال، جاده کلاشم به بازارجمعه، و روکش جاده اصلی صومعه‌سرا به پونل و صومعه‌سرا به فومن در حال انجام است.

وی با بیان اینکه جاده گوراب به لاکسار و دلیوندان در حال روکش و آسفالت است گفت: علاوه بر اینکه جاده کلنگستان  هم در دست آسفالت است 10 روستای دیگر در صف روکش و آسفالت قرار دارند.

دلخوش با بیان اینکه جاده پیربازار به خمام و ضیابر 70 کیلومتر و در پنج فاز در حال اجرا است تصریح کرد: فاز نخست پیربازار تا نوخاله در حال انجام است و فاز دوم از نوخاله تا نرگستان، فاز سوم از نرگستان تا ضیابر، فاز چهارم از پیربازار به سمت خاچکین، و آخرین فاز به خمام ختم خواهد شد.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در راستای آبرسانی به مزارع کشاورزی لایروبی استخرها، آب‌بندان‌ها و رودخانه‌ها در حال انجام است خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در این زمینه در منطقه صوفیانده، سیاه درویشان؛ شیخ محله و مناطق دیگر شهرستان در زمینه آبرسانی به مزارع کشاورزی در تلاش هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *