لینک کوتاه خبر

کشف۲۰کیلوموادمخدر درصومعه سرا/متهمان تحت پوشش خانواده قاچاق می کردند

تولم نیوز: فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از دستگیری ۵ نفر قاچاقچی غیربومی در این شهرستان خبر داد و گفت:در بازرسی از خودروهای این افراد ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر گیلان؛ سرهنگ امیر وهاب زاده با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر از محورهای مواصلاتی به شهرستان صومعه‌سراپیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود:ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، خودروهای پژو پارس و پژو ۲۰۶ حامل مواد مخدر راشناسایی و پس از تعقیب و مراقبت انجام شده آنها را در شهر صومعه‌سرا متوقف کردند.

سرهنگ وهاب‌زاده به کشف ۲۰ کیلو گرم ماده مخدر از نوع تریاک در بازرسی از خودروهای مورد نظر اشاره و خاطرنشان کرد: متهمان ۱۷، ۱۸، ۲۰، ۴۲ و ۴۴ ساله غیربومی که تحت پوشش خانواده اقدام به قاچاق مواد مخدر می‌کردند،دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا با بیان اینکه اینکه مبارزه با سوداگران مرگ و پیشگیری از اعتیاد همواره در اولویت ماموریت‌های مجموعه انتظامی قرار دارد، اظهار کرد:پلیس خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است ودر این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *