لینک کوتاه خبر

کشف احتکار ۱۷ تن روغن در صومعه‌سرا

تولم نیوز : فرمانده نیروی انتظامی گیلان با اشاره به برخورد جدی نیروی انتظامی با احتکار کنندگان کالاهای اساسی گفت: پس از دریافت گزارش نیروی انتظامی به همراه تیمی از بازرسان اداره جهاد کشاورزی و تعزیرات به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از انبار یک شرکت ۱۷ تن روغن خوراکی احتکار شده را کشف کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار عزیزالله ملکی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نیروی انتظامی با هرگونه احتکار به شدت برخورد می‌کند، اظهار کرد: یکی از اهداف نیروی انتظامی مقابله با هرگونه احتکار بوده و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی با اشاره به برخورد جدی نیروی انتظامی با احتکار کنندگان کالاهای اساسی در گیلان گفت: در روزهای گذشته گزارشی مبنی بر احتکار مقدار زیادی روغن در صومعه‌سرا به نیروی انتظامی ارسال شد که ماموران بلافاصله کارهای اولیه به منظور بررسی موضوع را آغاز کردند.

فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان با اشاره بر بررسی دقیق احتکار روغن در صومعه‌سرا بیان کرد: پس از دریافت گزارش، نیروی انتظامی به همراه تیمی از بازرسان اداره جهاد کشاورزی و تعزیرات به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از انبار شرکت ۱۷ تن روغن خوراکی احتکار شده را کشف کردند.

ملکی از تحویل متهم احتکار کننده به مراجع قضایی خبر داد و افزود: با پیگیری‌های انجام شده متهم ۴۱ساله این پرونده به مرجع قضائی معرفی شده و کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *