لینک کوتاه خبر

کلنگ عملیات اجرای سد لاستیکی تولمشهر به زمین نشست

کلنگ اجرای عملیات سد لاستیکی تولم شهر، آغازعملیات پروژه طرح توسعه بیمارستان صومعه سرا و چند پروژه دیگر صبح امروز توسط استاندارگیلان آغاز شد.

صبح امروز استاندار گیلان در آستانه انتخابات ریاست جمهوری با حضور در شهرستان صومعه سرا اقدام به آغاز برخی از پروژه های عمرانی در این شهرستان کرد.

نماینده محترم مجلس شورای اسلامی و فتح اللهی فرماندار صومعه سرا وجمعی از مدیران ادارات در این مراسم استاندار گیلان را همراهی کردند.

سد لاستیکی تولم شهر با حجم مخزن ذخیره‌ی آب ۱۱۵ هزار مترمکعب و قدرت تنظیم آب سالیانه ۱۸ میلیون مترمکعب بر روی رودخانه‌ی تولم شهر ساخته خواهد شد

برای اجرای این طرح به مدت ۱۸ ماه ۱۱۰ میلیارد ریال هزینه می‌شود و توسعه و بهبود آبیاری اراضی شالیزاری به وسعت هزار و ۶۶۰ هکتار از مهمترین اهداف ساخت این سد است.

  • بازدید استاندار گیلان از روند اجرای عملیات کنار گذر تولم شهر

دکتر نجفی در سفر به شهرستان صومعه سرا پس از حضور در مراسم کلنگ زنی سد لاستیکی تولم شهر از مراحل  پروژه در حال ساخت کنار گذر تولم شهر نیز بازدید کرد و از نزدیک در جریان پیشرفت کار این طرح مهم ترافیکی قرار گرفت.

لازم بذکر است کنار گذر تولم شهر به طول هزار و ۷۰۰ متر و عرض ۲۴ متر دارای سه دهنه‌ی پل ۹۰ متری است و برای ساخت آن در مدت ۲۴ ماه ۱۳۵ میلیارد ریال هزینه می‌شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *