لینک کوتاه خبر

گیر افتادن دست نوجوان ۱۷ساله در کمباین | اعزام تیم نجات آتش نشانی رشت به تولم‌شهر

تولم نیوز: حادثه گیر افتادن دست نوجوان ۱۷ ساله در دستگاه کمباین در ساعت ۱۸:۲۹ دقیقه عصر امروز به مرکز کنترل ۱۲۵ آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

سریعا ۳ آتش نشان و یک تن از مسوولان ایستگاه آتش نشانی بهمراه یک دستگاه خودروی نجات به محل حادثه واقع در روستای زیمسار از توابع تولم شهر اعزام شدند.

شهرام مومنی معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی در تشریح خبر گفت: این حادثه در حین کار با کمباین برداشت برنج رخ داد که آتش نشانان سریعا نسبت به برش قسمت محبوس کننده دست نوجوان اقدام کردند.

وی در ادامه افزود: با توجه به شرایط نامساعد جسمی و گیر افتادن دست نوجوان و همچنین احتمال آسیب دیدگی های دیگر سریعا نسبت به انتقال وی به بیمارستان پورسینای رشت اقدام شد.

معاون عملیات این سازمان با اشاره به درگیر بودن قسمتی از دهانه خروجی کمباین با دست #نوجوان، افزود: ادامه عملیات آتش نشانان در اتاق عمل بیمارستان پورسینای رشت و با همکاری پزشکان ادامه خواهد داشت.

طبق آخرین اخبار دریافت شده از معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت، عملیات خارج کردن تیغه های برنده کمباین در اتاق عمل پورسینای رشت به اتمام رسید.

وی با بیان اینکه آسیب دیدگی از ناحیه مچ و دو انگشت نوجوان جدی بوده افزود: هم اکنون حال عمومی نوجوان آسیب دیده خوب و تحت درمان است

شرایط نامساعد و ورود این بیمار بهمراه قطعه ای از دستگاه کمباین به بیمارستان باعث شد ورودش توسط بسیاری از شهروندان حاضر در آنجا تصویر برداری شود.

گفتنی است پدر این نوجوان حادثه دیده از شهروندان خواست بواسطه بغرنج بودن این حادثه برای فرزند و خانواده اش از انتشار این تصاویر در فضای مجازی خودداری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *