لینک کوتاه خبر

گیلان آخر هفته خنک می شود

تولم نیوز :هواشناسی گیلان پیش بینی کرد که از چهارشنبه تا پایان هفته جاری دمای گیلان در برخی مناطق حدود پنج درجه سانتیگراد کاهش یابد.

به گزارش ایرنا، براساس پیش بینی هواشناسی گیلان از پنجشنبه هفته جاری با نفوذ تدریجی توده هوای کم و بیش ناپایدار به منطقه روند افزایش ابر، کاهش نسبی دما و به تناوب بارندگی گاهی رگباری و احتمال رعد و برق تا هفته آینده مورد انتظار است.

اگرچه طبق جدول پیش بینی هواشناسی گیلان ،هوای گرم و مرطوب تا چهارشنبه  مهمان گیلان است و طی این مدت؛ آسمانی غالباً صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد گاهی جنوبی به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها و نیز احتمال مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود، اما در همین مدت( تا چهارشنبه) به‌ویژه در ساعات عصر و شب احتمال رگبار پراکنده ، رعد و برق به‌خصوص در ارتفاعات و دامنه ها دور از انتظار نیست.

علاوه بر این؛ طی ۲۴ ساعت آینده ممکن است پدیده گرد و خاک رقیق را در استان شاهد باشیم. بر اساس جدول پیش بینی هواشناسی گیلان؛ دمای استان از چهارشنبه تا جمعه هفته جاری بین چهار تا پنج سانتی گراد کاهش می یابد.

حداکثر دمای استان  امروز دوشنبه در شهرهایی همچون منجیل، صومعه‌سرا  و فومن ۳۶ درجه سانتیگراد می‌رسد اما  طی جمعه حداکثر دما در استان از ۳۲  درجه سانتیگراد فراتر نخواهد رفت .

شهر رشت نیز براساس همین جدول؛  امروز دوشنبه در گرمترین ساعات دمای ۳۴ درجه سانتیگراد را تجربه خواهد کرد ولی طی جمعه از ۳۰ درجه سانتیگراد فراتر نخواهد رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *