لینک کوتاه خبر

آخرین وضعیت تعطیلی پنج‌ شنبه‌ مدارس

تولم نیوز  : فاطمه قربان، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «آیا مدارس در سال تحصیلی جدید در روزهای پنج‌شنبه تعطیل خواهد بود؟»، اظهارداشت: روزهای پنج‌شنبه اصلاً تعطیل نیست.

وی با بیان اینکه موضوع پنج‌شنبه مدارس با دیگر روزها فرق دارد، خاطرنشان کرد: در ۵ روز هفته، درس‌های رسمی را آموزش می‌دهیم و اسم آن هم «ساماندهی زمان آموزش» است؛ زمان آموزش را به‌گونه‌ای ساماندهی ‌کردیم که دانش‌آموزان بتوانند بهترین استفاده را از زمان داشته باشند.

قربان در پاسخ به این پرسش که «آیا آموزش رسمی در سال تحصیلی جدید، ۶ روز در هفته می‌شود؟»، گفت: به نظرم در سال تحصیلی ۹۳ـ۹۲ و حداقل در دوره ابتدایی، آموزش رسمی ۵ روز در هفته خواهد بود.

وی افزود: با توجه به اینکه باید نتایج پژوهش‌ها در این زمینه دریافت شود، تعطیلی پنج‌شنبه مدارس در سال تحصیلی ۹۳ـ۹۲ ادامه خواهد داشت.

* ارائه برنامه هفتگی معلمان تا ۲۰ شهریور

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: با توجه به اینکه دهه اول شهریور به پایان رسیده است و معلمان ابتدایی ابلاغ خود را دریافت کرده‌اند و ساماندهی فضاهای ما نیز انجام شده است، برنامه هفتگی حداکثر پانزدهم تا بیستم شهریور به معلمان تحویل خواهد شد و دانش‌آموزان نیز عناوین هفتگی را دریافت می‌کنند.

قربان در پایان تأکید کرد: معتقدم برنامه‌های سال تحصیلی ۹۳ـ۹۲ بسته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *