لینک کوتاه خبر

آنچه در خبر حریق پژو پخش شد اظهارات مسئولان آتش نشانی بود

تولم نیوز : در پی آتش سوزی خودرویی دیروز در داخل شهر، تولم نیوز خبری را بعد از گذشت یک ساعت از حادثه منتشر کرد که تمامی مطالب و موضوعات خبر مربوط به اظهارات ماموران آتش نشانی ایستگاه تولمشهر بود ! با توجه به بازتاب این خبر در بین خبر گزاری ها و مردم؛ درباره برداشت از این حادثه، نا گفته نماند تمامی گفته ها از زبان مامورین آتش نشانی بود !

اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی تولمشهر (حسین حسین پور ، احمد حسن نژاد و سید وحید اسماعیلی)  در طی مصاحبه ای با تولم نیوز اعتراض خود را نسبت به عملکرد ضعیف آتش نشانی تولمشهر اعلام کردند و گفتند : یکی از مهم ترین نقص های این حادثه که موجب نارضایتی کامل مردم از ما شده دیر حاضر شدن مامورین در صحنه بوده است و همچنین عملکرد بسیار ضعیف ماموران در این عملیات موجب تاسف ما شده و ما از ماجرای این حادثه ساده نخواهیم گذشت و حتما پیگیری خواهیم کرد.

حسین حسن پور افزود : عدم هماهنگی بین نیرو های آتش نشانی و آماده نبودن آن ها در زمان بروز حادثه نیز جای صحبت دارد . احمد حسن نژاد گفت : نه تنها ما بلکه تمامی مردم از این عملکرد راضی نیستند و ما به مردم حق می دهیم . و همچنین سید وحید اسماعیلی نیز نا رضایتی خود را از این حادثه اعلام کرد .

این حادثه که دیروز ظهر روبه روی میدان شکارچی رخ داده با حواشی زیادی از جمله : آماده نبودن نیرو های آتش نشانی و حاضر شدن دیر هنگام آنها در صحنه بدون کلاه و لباس های ایمنی و نقص فنی ماشین آتش نشانی در محل وقوع حادثه همراه بوده است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *