لینک کوتاه خبر

اجتماع مادران و کودکان صومعه سرا در حمایت از مردم غزه برگزار شد

تولم نیوز : رییس تبلیغات اسلامی صومعه سرا گفت: ۵۰۰ نفر از مادران و کودکان صومعه سرایی در حمایت از کودکان مظلوم فلسطینی و محکومیت جنایات اسراییل در میدان اصلی این شهر تجمع کردند.

حجت الاسلام علیرضا ابراهیم زاده در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد :۵۰۰ نفر از مادران و کودکان صومعه سرایی در حمایت از کودکان مظلوم فلسطینی و محکومیت جنایات اسرائیل در میدان اصلی این شهر تجمع کردند.

وی افزود: هدف این ویژه برنامه ابراز همدردی با کودکان مظلوم فلسطینی و حمایت از کودکان فلسطینی و محکومیت جنایات اسراییل در غزه است و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حمایت از مظلومین در جهان است.
جت الاسلام ابراهیم زاده با بیان اینکه بیش از ۱۰ تجمع در سطح مدارس، مساجد، بخش‌های صومعه سرا برگزار شده است، ادامه داد: قالب این تجمعات به صورت مردمی و خودجوش برگزار شده است.

وی با تاکید بر اینکه ما به فرمایش مقام معظم رهبری یقین داریم که اسراییل ۲۵ سال آینده را نخواهند دید، اضافه کرد: همه این حقیقت را که فلسطین مظلوم است و کودکان فلسطینی ناجوانمردانه قتل عام می‌شوند را فهمیده‌اند، این واقعه قلب هر آزاده‌ای در جهان را مجروح، دردناک و محزون کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *