لینک کوتاه خبر

انتشار بدون پوشش چهره ی مردی که کابوس رانندگان جاده های گیلان بود

تولم نیوز :تیرماه سال جاری، رسیدگی به پرونده آدم‌ربایی و سرقت از رانندگان کامیون‌های عبوری در تهران، بندر انزلی، آستارا و چند شهر دیگر در دستور کار بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جرائم‌جنایی قرار گرفت.

چهره مرد جوانی که با خوراندن آبمیوه مسموم به رانندگان عبوری، اقدام به سرقت و آدم‌ربایی می‌کرد، با دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جرائم‌جنایی منتشر شد.

 

تیرماه سال جاری، رسیدگی به پرونده آدم‌ربایی و سرقت از رانندگان کامیون‌های عبوری در تهران، بندر انزلی، آستارا و چند شهر دیگر در دستور کار بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جرائم‌جنایی قرار گرفت.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، سارق حرفه‌ای پس از مذاکرات اولیه با رانندگان درخصوص تعیین قیمت باربری سوار بر کامیون و خودرو شده و سپس با چرب‌زبانی و یا با چاقو به آنها آبمیوه خورانده و برای سرقت اموال اقدام به آدم‌ربایی کرده است.

با دستگیری متهم، بررسی‌های بیشتر مشخص کرد، سارق جوان سابقه‌دار بوده و در شهرهای دیگر با همین شگرد اقدام به آدم‌ربایی کرده که به جرم خود نیز معترف شده است.

تحقیقات ادامه داشت تا اینکه صبح روز سه‌شنبه چهارم مردادماه، محمدامین تقویان، بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جرائم‌جنایی دستور انتشار بدون پوشش متهم را برای شناسایی از سوی مردم صادر کرد.

متهم در حال حاضر با قرار قانونی راهی زندان شده است و مالباختگان پس از شناسایی می‌توانند برای شکایت از متهم به شعبه هشتم دادسرای امور جرائم جنایی مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *