لینک کوتاه خبر

بازدید معاون رئیس جمهور از کمربندی تولم شهر

رئیس سازمان برنامه و بودجه در جریان بازدید از ۵ طرح عمرانی ملی که در شهرستان صومعه سرا واقع شده اند گفت : ۲۵ قلم کالای اساسی و مایحتاج ضروری مردم با ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی به اندازه کافی تهیه شده و در اختیار مردم قرار می گیرد و بخش دیگری از کالاها بصورت سبد حمایتی در اختیار اقشار اسیب پذیر که ۵ دهک از جامعه را تشکیل می دهند قرار خواهد گرفت.

نوبخت افزود : این طرح پس از تایید نهایی رئیس جمهور از ماه آینده اجرا یی می شود.

وی در ادامه با اشاره به مهمانپذیر بودن گیلان و لزوم برخورداری این استان از جاده های مناسب ، برای استقبال از مردم سراسر کشور ، در بازدید از طرح ساخت جاده سراوان – آستارا گفت : این طرح یکی از جاده های پر تردد غرب گیلان است و جاده ۵۰ کیلومتری فومن – صومعه سرا – پونل هم در این طرح قرار دارد.

نوبخت افزود : امروز سراسر کشور تبدیل به یک کارگاه بزرگ سازندگی شده است و نمونه آن همین طرح هایی است که به عنوان پروژه ملی ،امروز ما در شهرستان صومعه سرا از آنها بازدید کردیم تا از نزدیک در جریان روند اجرایی آنها قرار گیریم.

معاون رئیس جمهور تاکید کرد: در کنا ر پیگیری روند خدمت رسانی در این حوزه ، وظیفه ویژه ای بر عهده ماست که تاکید ریاست محترم جمهوری است و آن کمک به بهبود وضعیت معیشت مردم عزیز است.

وی در پایان گفت: فاز اول این طرح از صومعه سرا به ضیابر آغاز شد و برای ساخت فاز دوم این طرح و همچنین سد لاستیکی و کمربندی تولم شهر و جاده کلیدبر به صومعه سرا اعتبارات خاصی در بودجه سال آینده در نظر گرفته می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *