لینک کوتاه خبر

بسیاری از افراد در روستاها به من احترام نمی گذارند اما وزرا احترام میکنند

تولم نیوز : حمیدرضا خصوصی ثانی ار اهل رسانه شهرستان خواست تا وضعیت امروز مخابرات شهرستان را با قبل مقایسه کنند .

بر اساس گزارش سوما نیوز، نماینده ی مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در دیدار مردمی با اهالی روستای پشتیر ضمن یاد کردن از تشکیل یک محفل خانوادگی در شهر و برگرداندن آرامش به مردم  رو به اصحاب رسانه گفت چرا در گذشته کوتاهی صورت میگرفت کسی اعتراض نمی کرد و هیچ قلمی نمی جنبید .

وی گفت خلعت نوکری مردم را به تن پوشانده و در دفاع از مردم و نوکری آنها دریغ نخواهد کرد و خود را نوکر مردم خواند واینکه نیازمند به دعای مردم است .

خصوصی ثانی اشاره کرد که مشکلات استان دو گونه دانست یکی مشکلات کلی و دیگری مشکلات و گرفتاری های فردی مردم و افزود سعی دارد تا در مرکز قانئن گذاری مردم فعال باشد و در جمع نمایندگان دیگر استان برای رفع مشکلات اساسی مردم گام بردارد .

وی در خصوص مسائل کلی گفت برخلاف نظر برخی افراد که می گفتند در شهرستان صومعه سرا مشکل گاز وجود ندارد ، با روی کارآمدن وی مشخص شد که ۵۰ روستا هنوز گازکشی نشده است که تلاش های فراوانی صورت گرفت و با جذب اعتباراتی تا به امروز گازکشی به ۱۰ روستا تمام شده است و آخرین روستان بخش تولمات جشن اتمام گازرسانی را برگزار نمودند .

نماینده ی مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی از پایان آبرسانی به روستاهای صومعه سرا نیز سخن گفت و خاطرنشان کرد تا به امروز برای ۱۶۰ روستا با طرح آبرسانی به ۱۰۰۰ روستا و آب ماکلوان ، آبرسانی صورت گرفته است و با اخذ بیش از ۱۰ میلیارد تومان اعتبار تا چندوقت دیگر کل روستاها و شهرهای شهرستان صومعه سرا از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار می شوند .

وی علت وجود مشکل در بخش آب صومعه سرا را موش دوانی های صورت گرفته در سال های قبل عنوان کرد و گفت به دلیل کم کاری های صورت گرفته در سال های قبل و موش دوانی برخی از افراد در بکارگیری لوازم برای ساخت منبع وضعیت آب صومعه سرا به این روز درآمده است .

حمیدرضا خصوصی ثانی در خصوص مشکلات برق شهرستان نیز سخن گفت و افزود با پیگیری های صورت گرفته برای شهرستان ۳۰ ترانس گرفته شده است و بیش از ۳۰۰ تیر چراغ برق نیز در روستاها نصب شده است .

وی از حاکم بودن آرامش در شهرستان گفت و ادامه داد در طول ۲۳ سال گذشته چنین وضعیتی وجود نداشته است و بین مردم و روستائیان وضعیت جنگ و ستیز حاکم بود که آن را نمایندگان و برخی افراد بوجود آورده بودند .

نماینده ی مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی گفت مردم باید با مسئولین با احترام صحبت کنند و نمی گذارد کوچکترین بی احترامی به مسئولین صورت بگیرد  ولی هرچه می خواهند به خود او بگویند و کسی پاسخ آنها را نباید بدهد .

وی به وضع تحریم های ایران نیز اشاره کرد و گفت کشور در تحریم های سختی وجود دارد اما با ایستادگی مردم کار به جایی رسانده است که دیکتار عالم آمریکا تغییر موضع بدهد و خواستار مذاکره با ایران شود .

خصوصی از زمانی سخن گفت که برخی از شوراها برای پیگیری مشکلات مردم نزد او نمی رفتند و ادامه داد برخی از شوراها بنا به دلایلی برای پیگیری مشکلات مردم نزد او نمی رفتند و ۱ سال و چند ماه فرصت را از دست دادند .

وی همچنین از بی احترامی برخی از افراد در روستاها سخن گفت و خاطرنشان کرد اگرچه بسیاری از افراد در روستاها به او احترام نمی گذارند اما وزرا به احترام آرای مردم به او احترام می گذارند و برای حرف و قلم او ارزش قائل می شوند .

این استاد دانشگاه گفت تنها از خدای مردم و مردم می ترسد و افزود با شهیدان و خوای شهیدان پیمان بسته است تا تمام توان خود را برای خدمت کردن به مردم بکار گیرد و در این راه تنها از خدای مردم و مردم می ترسد .

حمیدرضا خصوصی در دیدار با مردم مرکیه نیز گفت مردم مرکیه لطف زیادی به وی دارند و او به آنها مقروض است .

وی فلسفه ی حضور در متن مردم را دیده شدن مشکلات از نزدیک و برطرف کردن آنها تا حد توان عنوان کرد و گفت مشکلات زیادی در کشور وجود دارد از جمله بیکاری جوانان ، مشکلات مالی ، وضعیت معیشتی مردم و … مسئولین نیز مشکلات مردم را می دانند و آنها را درک می کنند .

حمیدرضا خصوصی گفت گاهی اوقات مسئولین بیشتر از مردم در دیدارهای مردمی حاضر می شوند و از مردم درخواست داشت تا از این فرصت بدست آمده استفاده نمایند و در جلسات دیدار مردمی شرکت کنند تا مشکلاتشان هرچه سریع تر برطرف شود .

وی از عهد بستن با شهدا سخن گفت و افزود ما با خون شهدا عهد بسته ایم برای همین است که آرام و قرار نداریم زیرا مدیون فداکاری شهدا می باشیم .

این استاد دانشگاه مردم را یاران خود دانست و گفت پول سرمایه داران او را بر مسند خدمتگذاری مردم قرار نداده است بلکه دعا و اشک های مردم اینمسئولیت را بر دوش او نهاده است .

وی به گازرسانی به روستاهای صومعه سرا نیز اشاره کرد و گفت در زمان نماینده ی قبلی گفته می شد که تمامی روستاهای صومعه سرا از نعمت گاز برخوردارند اما این در حالی بود که وقتی وی روی کار آمد هنوز عملیات گازرسانی به ۵۰ روستای صومعه سرا صورت نگرفته بود .

نماینده ی مردم صومعه سرا از پایان گازرسانی به کل روستاهای صومعه سرا نیز سخن گفت و خاطر نشان کرد تا اواسط سال آینده تمامی روستاهای شهرستان صومعه سرا از نعمت گاز برخوردار خواهند شد .

وی زمان حال را زمان دوستی در صومعه سرا نامید و ادامه داد در حال حاضر فصل زیبای دوستی در صومعه سرا است و نباید این دوستی و آرامش را بهم زد حتی اگر به شخص وی هم بی احترامی صورت گرفت کسی نباید ناراحت شود و عکس العمل نشان دهد .

خصوصی مشکلات آب و برق را مربوط به کل شهرستان صومعه سرا دانست و گفت نه تنها روستاهای صومعه سرا بلکه خود شهر صومعه سرا نیز با این مشکلات مواجه است .

وی از آسفالت ۴۵ کیلومتری راه های شهرستان در زمان اوج مشکلات مالی کشور نام برد و گفت اداره راه و شهر سازی با همه ی مشکلات پیش رو ، روستا به روستا در حال آسفالت کردن راه ها می باشد .

نماینده ی مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی رئیس جهادکشاورزی را مسئولی دانست که تا به حال کسی از او شکایتی نداشته است و ادامه داد ۱۱ میلیارد تومان تسهیلات برای بخش کشاورزی شهرستان گرفته شده است .

وی گفت نماینده ی مردم نوکر مردم است و نمی گذارد کسی آقایی و سروری بر مردم کند و اگر کسی در ادارات کار مردم را انجام ندهد و یا اینکه به مردم بی احترامی کند باید از ساختار ادارات حذف شود وگرنه خود او با کمک مردم گوش وی را گرفته و از اداره اخراجش می کند .

حمیدرضا خصوصی گفت در طول ۱۶ سال در دانشکده میرزاکوچک یک رشته افزوده نشد اما با روی کار آمدن ریاست جدید ۶ رشته به این دانشکده اضافه شد .

وی همچنین از تقاضا برای ۲۲ رشته جدید در دانشگاه آزاد صومعه سرا خبر داد و گفت توانسته است امضای این درخواست را از وزیر بگیرد و این در حالی است که در ۳۰ سال انقلاب فقط مجوز ۱۶ رشته گرفته شده بود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *