لینک کوتاه خبر

تولمات غرق در برف / تا کنون 1 کشته

تولم نیوز : بارش برف که از بامداد روز جمعه شروع به باریدن کرده بود وضعیت تولم شهر را اضطراری کرده است .

تا کنون حدودا بیش از 2 متر برف در تولم شهر باریده است. خیابان ها ، کوچه ها و معابر تقریبا از برف پوشیده و غیر قابل عبور هستند .  یک کشته بر اثر بسته بودن راه های اصلی و نرسیدن به موقع بیمار به بیمارستان و هچنین چندین مورد شکستن سقف خانه های قدیمی نیز گزارش شده است .

از عبور و مرور غیر ضروری به صورت پیاده و یا سواره از شهر خودداری نموده و در صورت عبور با ماشین از زنجیر چرخ استفاده شود .

در صورت بروز هر گونه حوادث میتوانید با شماره آتش نشانی تولمشهر (01823772222) تماس بگیرید ، در حال حاضر خدمه شهرداری سخت مشغول کار هستند و همچنین خدمات موتوری اداره راه شهرستان و استان در حال باز گشایی راه های اصلی نیز می باشند .

بارش این برف سنگین در چند روز آینده نیز گزارش شده است ، از شهروندان عزیز خواهش می شود در صورت داشتن خانه های قدیمی از پارو کردن با رعایت نکات ایمنی استفاده کنند تا از ریزش احتمالی سقف خانه جلو گیری شود .

جاده تولمشهر – مردخه بزرگ فعلا بسته شده است . دستگاه های راهداری و لودر شهرداری تولمشهر در حال باز کردن راه های اصلی هستند .

 بازار کارگرانی که برف را پارو می کنند بسیار داغ است

کارگرانی که در این روز ها پارو به دوش دارند بازار خوبی دارند . قیمت ها از 80 تومان شروع شده و تا امروز قیمت پارو کردن سقف یک خانه 400 هزار تومان است ! همچنین فرروش چکمه های پلاستیکی نیز بازار خوبی دارد .

در ادامه شاهد گالری تصاویر بارش برف در تولم شهر باشید :

عکس ها : سیدامیرحسین اسماعیلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *