لینک کوتاه خبر

حسین حسن پور خطاب به شهردار: آنچه قانون است را عمل نمائید

تولم نیوز: حسین حسن پور رئیس شورای اسلامی تولم شهر در روز خبرنگار با پیام تبریک به این مناسبت و گرامی داشت یادوخاطره شهید محمود صارمی، در حضور خبرنگاران مطالبات خود از شهردار جدید را مطرح نمود.

حسن آقاجانی با 5 رای اعضای شورای اسلامی برای چندمین دوره به سمت شهردار تولم شهر منصوب شده است.

حسن پور در حضور خبرنگاران و صالح نوروزی (عضو شورای اسلامی تولم شهر) مطرح نمود: شهردار با 5 رای قاطع به سمت خود منصوب شده است.

آقای شهردار، آنچه توان دارید در این چهار سال و آنچه خیر است برای مردم انجام دهید، در راستای بهبود نمای شهر، ساخت و ساز شهری، پرسنل شهرداری و… تا مردم تغییر را احساس نمایند.

حسن پور ادامه داد: فکر نو باعث می شود که شهرما از خفتگی و شهرداری از خمیدگی نجات یابد، بنده به شخصه اعتقاد دارم که این ابتکار و این توانایی در شهردار شهرما وجود دارد و هچنین تمامی اعضای شورا در مسیر توسعه و پیشرفت شهر، در کنار شهردار خواهند بود.

رئیس شورای اسلامی تولم شهر در پاسخ به این سوال که: باتوجه به حواشی قبل و بعد از انتخابات برنامه شما به عنوان ریاست شورای اسلامی تولم شهر برای حفظ اتحاد بین اعضای شورای در طی چهار سال چیست؟

گفت: با توجه به شرایط برگزاری جلسه امروز شورای اسلامی و انتخاب شهردار با 5 رای قاطع توسط اعضای شورای اسلامی می توان اولین تصمیم را به عنوان بهترین تصمیم و دلیلی بر اتحاد و همبستگی بین اعضای شورای اسلامی دانست. امروز قبل از شروع جلسه عنوان نمودم مردم دیگر پذیرای عدم هماهنگی در اعضای شورا نیستند و به عنوان پیر شورا پیشنهاد دادم و به عنوان رئیس شورا تذکر دادم که همسبتگی می تواند دلیل بر موفقیت و سربلندی ما برای مردم باشد.

در پایان حسین حسن پور با اشاره به ارزش و مقام خبرنگار عنوان کرد: خبرنگاران آینه تمام قد مردم و مسئولین هستند و خواسته من از خبرنگاران این است که با قلم خود و پرداختن به مسائل کلیدی و مهم، تلنگری برای مسئولین باشند و به پیشرفت و توسعه شهر کمک کنند.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *