لینک کوتاه خبر

دستگیری مأمور قلابی و سارق حرفه ای در صومعه سرا

تولم نیوز: به گزارش  واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان ، سرپرست فرماندهی انتظامی صومعه سرا گفت: در پی دریافت شکایت های مردمی مبنی بر اینکه فردی با عنوان مامور اداره برق اقدام به دریافت پول از آنان کرده، در تحقیقات اولیه مشخص شد فرد مورد نظر مامور اخراجی شرکت برق بوده است.
سرهنگ عبدالعلی شعبانی ادامه داد: این فرد که به لیست بدهکاران اداره برق دسترسی داشت، با جعل عنوان مامور اداره برق، از مشترکین مبالغی دریافت می کرده است.
وی با اشاره به اینکه متهم به دلیل تخلفات کاری از اداره برق معلق شده بود، خاطرنشان کرد: این متهم تاکنون 20 شاکی خصوصی دارد و مبلغی حدود 15 میلیون تومان از شهروندان کلاهبرداری کرده است.
سرهنگ شعبانی با اشاره به معرفی متهم 38 ساله اهل و ساکن تولم شهر به مقام قضایی، از شهروندان خواست در صورت مراجعه افرادی با عنوان مامور اداره های مختلف به منازل آن‌ها، کارت شناسایی این افراد را رویت کرده و چنانچه با مورد مشکوکی روبرو شدند، مراتب را با پلیس در میان بگذارند.
وی همچنین گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت، دستگیری سارق مورد اتهام در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت و ماموران پلیس آگاهی که مدتی بود متهم متواری 31 ساله را تعقیب می کردند، در نهایت با شگردهای پلیسی و عملیات غافلگیرانه، او را به دام انداختند.
به گفته سرهنگ شعبانی، این متهم که هفت بار سابقه مجرمیت و چهار بار سابقه سرقت داشت، بار دیگر به هشت فقره سرقت منزل و سیم برق اعتراف کرد.
وی از شهروندان خواست توصیه های پلیس را در حفظ و نگهداری اموال خود جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و افراد معلوم الحال، موضوع را با شماره تلفن 110 مرکز فوریت های پلیسی اطلاع دهند.
شهرستان صومعه سرا با سه بخش مرکزی، تولم شهر و میرزاکوچک خان، در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *