لینک کوتاه خبر

دویست و سی یک نفر داوطلب انتخابات شوراهای تولمات بودند!

فرماندار صومعه‌سرا از نام‌نویسی بالغ بر یک‌هزار و ۹۹ نفر داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای این شهرستان خبر داد.

وی با اشاره به نام‌نویسی افراد مذکور به تفکیک بخش‌های صومعه‌سرا، تصریح کرد: از مجموع افراد ثبت‌نام شده در صومعه‌سرا حدود ۶۱۳ نفر در بخش مرکزی، ۲۳۱ نفر در بخش تولمات و ۱۷۴ نفر در بخش میرزا کوچک داوطلب عضویت در شوراها شدند.

*حضور چشمگیر زنان در انتخابات محلی صومعه‌سرا

وی، شرکت زنان در انتخابات شوراهای امسال در صومعه‌سرا را بسیار چشمگیر خواند و ادامه داد: در مجموع ۲۳ نفر زن در بخش مرکزی، ۱۲ نفر زن در بخش تولمات و پنج نفر زن در بخش میرزا کوچک برای حضور در صحنه رقابت انتخاباتی شوراهای اسلامی صومعه‌سرا نام‌نویسی کردند.

فرماندار صومعه‌سرا اضافه کرد: سه نفر زن از شهر صومعه‌سرا، یک زن از شهر تولم‌شهر و دو نفر زن از شهر گوراب‌زرمیخ داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان شدند.

وی با اشاره به اینکه ۱۹۸ شعبه اخذ رأی در این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای صومعه‌سرا فعال است، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۳۲ صندوق در شهر و ۱۶۶ صندوق در روستاهای حوزه انتخابیه صومعه‌سرا دایر می‌شود.

*مشارکت ۲ هزار نفر هیئت اجرایی انتخابات در صومعه‌سرا

حسنعلی‌زاده به مشارکت دو هزار نفر نیروی انسانی در حوزه انتخابیه صومعه‌سرا اشاره کرد و متذکر شد: این نیروها در بخش‌های اجرایی، نظارتی، بازرسی، پشتیبانی و انتظامی در برگزاری هر چه بهتر این دوره از انتخابات در صومعه‌سرا همکاری دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *