لینک کوتاه خبر

رونالدو به منچستر یونایتد بازگشت!

تولم نیوز:در حالی که در چند روز گذشته شایعاتی در مورد پیوستن این ستاره پرتغالی به منچسترسیتی شنیده می‌شد، در چرخشی ناگهانی و ساعاتی پس از اینکه مکس آلگری جدایی او را از یوونتوس تایید کرد، باشگاه منچستریونایتد به طور رسمی اعلام کرد که رونالدو بعد از ۱۲ سال به الدترافورد بازخواهد گشت. این باشگاه با انتشار عکس زیر در صفحات اجتماعی‌اش نوشت:” به خانه خوش آمدی!”

کریستیانو رونالدو با قراردادی ۲۸ میلیون یورویی به منچستریونایتد پیوست. قرارداد این ستاره پرتغالی ۲ ساله است که می‌تواند برای سال سوم نیز تمدید شود.

رونالدو امروز برای آخرین بار کونتیناسا را ​​ترک کرد؛ او به هم تیمی های خود اطلاع داد که به بازی در یوونتوس ادامه نخواهد داد و گفته می شد ژرژ مندس، مدیر برنامه های رونالدو، در حال مذاکره با منچستریونایتد برای بازگشت احتمالی به اولدترافورد است؛ اتفاقی که رونالدو حتی در زمان بازی در رئال مادرید هم بارها از احتمال آن سخن گفته بود.

رونالدو اولین بار در سال ۲۰۰۳ از اسپورتینگ لیسبون به منچستریونایتد پیوست و در طول ۵ فصل حضور در این باشگاه توانست قهرمانی در لیگ برتر و چمپیونزلیگ را تجربه کند و همچنین در سال ۲۰۰۸ برای اولین بار برنده توپ طلا شد. او در سال ۲۰۰۹ با انتقالی ۹۴ میلیون یورویی که او را به گران‌ترین بازیکن دنیا تبدیل کرد، راهی رئال مادرید شد و اکنون بعد از ۱۲ سال به جمع شیاطین سرخ بازگشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *