لینک کوتاه خبر

شهردار جدید تولم شهر استعفا داد!

تولم نیوز :پس از آنکه حدود دو هفته گذشته، با رای حداکثری اعضای شورای تولم شهر، رامین قربان زاده به عنوان شهردار تولم شهر معرفی شد، در این هفته خبرها حاکی از انصراف قربان زاده از قبول این پست است.

به گزارش صومعه سرا نیوز، رامین قربان زاده که دارای مدرک تحصیلی لیسانس در رشته تعاون و رفاه اجتماعی است، برنامه‌های خود را برای شهرداری تولم شهر به شورا ارائه داده بود که اعضای شورای پس از بررسی، با رای اکثریت، وی را به عنوان شهردار تولم شهر انتخاب کردند.

هنوز انگیزه های قربان زاده از ارائه برنامه برای شهرداری تولم شهر مشخص نبود و مردم به دنبال جستجوی سوابق وی بودند که خبر از انصراف او رسید و به این ترتیب، رامین قربان زاده قبل از آنکه پایش به شهرداری تولم شهر برسد، از این سمت استعفا کرد.

در حالی که چندین نفر برنامه های متعدد خود را برای شورای شهر ارائه داده بودند، قربان زاده در میان آنها پیروز میدان شد که البته خود از این پیروزی انصراف داد!

لازم به ذکر می باشد، زمانی که قربان زاده بعنوان شهردار تولم شهر انتخاب شد، رسانه های محلی صومعه سرا طی خبری نسبت به این تصمیم شورا انتقاد داشتند و ضمن اشاره به موقعیت حساس تولم شهر بعنوان ورودی اصلی شهرستان صومعه سرا، نوشته بودند: باید شهرداری سکان دار شهرداری تولم شهر شود که از لحاظ  سوابق اجرایی کارنامه ی درخشانی داشته باشد تا بتواند مرکز بخش تولمات را احیا کند.

 

بنابراین خبر استعفای شهردار جدید نشان داد تا مجموعه شورای تولم شهر هنوز به بلوغ اجتماعی نرسیده تا بتواند در یک فضای بدور از هرگونه حاشیه و تنش تصمیمی درستی مبنی بر انتخاب یک شهردار مقتدر و با سابقه ی اجرایی درخشان برای این شهر انتخاب نماید.

و امیدواریم شهردار آینده تولم شهر بتواند بدور از مسائل حاشیه ای و افراد حاشیه ساز ، تولم شهر را بعنوان مرکز بخش تولمات احیاء نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *