لینک کوتاه خبر

صومعه‌سرا هفته دولت میزبان افتتاح ۶۳ پروژه عمرانی است

تولم نیوز : فرماندار شهرستان صومعه سرا گفت: به مناسبت هفته دولت ۶۳پروژه عمرانی و خدماتی در بخش های کشاورزی و تولیدی با اعتبار بالغ بر ۸۷ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری می رسد.

سید جلال سید محمدی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پروژه های امسال در مقایسه با سال گذشته از لحاظ اعتباری ۴۰ درصد رشد داشته است و بهره برداری از این طرح ها در هفته دولت به صورت مستقیم و غیرمستقیم برای ۱۵۵ نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه آیین بهربرداری از پروژه های هفته دولت با توجه به وضعیت کرونایی شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی و تعداد محدود جمعیت برگزار می شود اظهار داشت:  بخش عمده پروژه های این شهرستان در حوزه کشاورزی بویژه لایه روبی ۱۳ آب‌بندان و افتتاح یک واحد تولید مرغ خواهد بود.

فرماندار شهرستان صومعه سرا ادامه داد: در حوزه برق رسانی نیز بیش از ۲۰۰عملیات برای تقویت فشار و رفع فرسودگی شبکه در شهرستان با اعتبار بالغ بر ۱۱میلیارد تومان آماده بهره‌برداری می شود.

سیدمحمدی از افتتاح چمن مصنوعی ورزشگاه تختی صومعه سرا با اعتبار بیش از سه میلیارد تومان خبر داد و افزود: افتتاح چند سالن ورزشی دیگر نیز در این شهرستان با رشد فیزیکی ۹۵درصد به علت کمبود مصالح برای محوطه سازی در  ایام دیگر صورت می پذیرد.

فرماندار شهرستان صومعه سرا در ادامه با اشاره به اینکه  کادر درمان در این شرایط سخت کرونا در حال ایثار هستند افزود: هفته دولت در حوزه بهداشت ودرمان افتتاح چند پروژه سی تی اسکن، دستگاه اکسیژن ساز و دو خانه بهداشت  را خواهیم داشت.

وی راه اندازی اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان را یک نیاز فوری عنوان کرد و گفت: برای تکمیل این پروژه به ۲۵میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

سیدمحمدی در ادامه با اشاره به اینکه ۲واحد صنعتی نیز در هفته دولت امسال به بهربرداری می‌رسد افزود: احیای واحدهای راکد صنعتی را در  اولویت های برنامه ها قرار دادیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *