لینک کوتاه خبر

فاز اول بلوار سردار شهید سلیمانی تولم شهر به بهره برداری رسید

فاز نخست بلوار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تولم شهر صومعه سرا به طول ٢٠٠ متر افتتاح شد.

شهردار تولم شهر در حاشیه بهره برداری از این طرح عمرانی شهرداری که با حضور سید جلال سید محمدی فرماندار، سید کاظم دلخوش نماینده، حجت الاسلام راشدی نوری امام جمعه صومعه سرا اعضای شورای اسلامی و جمعی از مردم تولم شهر حضور داشتند در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی خبر گیلان اظهار داشت: این طرح عمرانی در راستای کنترل ترافیک خیابان اصلی شهر تعریف واجرا شد.

دکتر حسن آقاجانی افزود:برای احداث این بلوار واجرای رفوژ وسط ونورگردانی خیابان اصلی ٣٠٠ میلیون‌ تومان اعتبار به مصرف رسیده است.

وی ادامه داد:برای اجرای فاز دوم بلوار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به طول ۸۰۰ متر که امروز کلنگ عملیات آن با حضور مسئولان به زمین زده شد، ٢ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

شهردار تولم شهر در ادامه با بیان اینکه در راستای کاهش وکنترل ترافیک داخل شهر  روکش آسفالت خیابان توتونکاران و جهاد نیز امروز به بهره برداری رسید اظهار داشت: در واقع این خیابان به عنوان یک کمربندی کمک زیادی در کاهش ترافیک خیابان اصلی شهر به ویژه در روزهای پنج شنبه که بازار روز هفتگی برپا می شود می کند.

دکتر آقاجانی افزود:برای اجرای این طرح عمرانی که حدود ٢ کیلومتر است مبلغ ٢ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی خاطر نشان کرد: کلنگ آغاز عملیات لوله گذاری جمع آوری آب‌های سطحی باقر محله تولم شهر بطول ۵۵٠ متر و هزینه ٢ میلیارد تومان نیزامروز با حضور مسئولان شهرستان صومعه سرا به زمین زده شد.

شهردار تولم شهر با اشاره به اینکه شهرداری با کمک و همدلی اعضای محترم شورای اسلامی از همه ظرفیت ها در جهت رفاه و امنیت اجتماعی مردم عزیز استفاده می کند افزود: هم اکنون نیز چندین پروژه عمرانی در دست مطالعه واجرا داریم که بی گمان  اجرای این طرحهای عام المنفعه آسایش مردم عزیز را به دنبال دارد.

دکتر آقاجاتی ساماندهی بازار هفتگی تولم شهر (پنج شنبه بازار)، احداث یک مجتمع تجاری، ساختمان شهرداری تولم شهر واحداث ساختمان ٱتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری را از مهم ترین طرحهای دردست اجرای شهرداری، برشمرد.

وی در پایان ضمن تقدیر از حمایت های فرماندار و نماینده محترم صومعه سرا واعضای شورای اسلامی تولم شهر خاطر نشان کرد:در مجموع برای اجرای این طرح های عمرانی ۶ میلیاردو ٣٠٠ میلیون تومان اعتبار صرف شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *