لینک کوتاه خبر

فرحبخش : تکلیف شهرداری این شهر باید هرچه زودتر مشخص شود

تولم نیوز :فرحبخش در حواشی انتخابات شهردار تولمشهر عنوان کرد : بیشترین ضرر کنندگان این وضعیت در تولم شهر مردم هستند و تکلیف شهرداری این شهر باید هرچه زودتر مشخص شود تا جلوی ضررهای آینده  گرفته شود.

زینب فرح بخش در ادامه با بیان اینکه طبق اصول هفتم تا یکصد و سوم قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی که بر پایه آیه شریفه «و امرهم شوری بینهم» و همچنین «و شاورهم فی الامر» بنا نهاده شده است، متذکر شد: اعضای شورای اسلامی تولم شهر نیز باید مشورت و قانون را سرلوحه ی کار خود قرار دهند.

وی گفت: بنده در تمامی دوران حضورم بعنوان خادم مردم تولم شهر در شورا، تعامل سازنده با سایر اعضای شورا را سرلوحه خود قرار داده ام  و افزود: متاسفانه برخی از افراد هنوز نواسته اند به درک درستی از حضور در شورا برسند و این مسئله امروز عامل اصلی اتفاقات اخیردر تولم شهر است.

فرح بخش با بیان اینکه هرگونه سکوت در برابر قانون‌گریزی‌ خیانت است، اظهار داشت: دیگر تحمل سهل انگاری های برخی از اعضا را ندارم و در صورت تداوم این حرکات سکوت نخواهم کرد.

وی در پایان گفت: میتوان برای از بین بردن ابهامات جلسات شورای تولم شهر علنی و با حضور رسانه ها ، مردم و سایر مسئولین برگزار شود تا دیگر شخصی نتواند چهره ی واقعی خود را مخفی نگه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *