لینک کوتاه خبر

مذاکرات ثبت اولین بازار شهر کشور به نام تولم شهر

تولم نیوز : به گزارش گیل خبر مهندس لاجوردی شهردار تولم شهر در حاشیه تشکیل جلسه ستاد بحران شهرداری؛  با برشمردن اهمیت تشکیل ستاد بحران و پیشگیری های صورت گرفته برای افزایش رفاه حال شهروندان در صورت بروز هرگونه بحرانی از جمله بحران برف و برنامه ریزی های انجام شده، بخشی از فعالیتهای این شهرداری در ماههای باقیمانده سال  ۹۳ را تشریح کرد.
وی گفت: بازار هفتگی این شهر یک نمونه بی بدیل و استثنایی از بازارهای محلی بعنوان نماد فرهنگ و سنن بومی مردم منطقه است که باید حفظ گردد. درهمین راستا مذاکرات اولیه با سازمان میراث فرهنگی و گردشگری انجام گردیده و پیشنهاد ثبت این بازار محلی بعنوان یک پدیده فرهنگی – اجتماعی  ارایه شده است.
وی در ادامه افزود: پس از سالها این شهرداری با همکاری و پشتیبانی شورای اسلامی شهر نسبت به تعیین نقاط ثابت شهری برای تبلیغات و اجرای طرح یکپارچه سازی تبلیغات محیطی جهت پایدارسازی و افزایش درآمدهای شهرداری اقدام نموده است.
این عضومجمع شهرداران صلح جهانی همچنین به اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا با همکاری پژوهشکده محیط زیست جهاددانشگاهی اشاره کرد و گفت: آموزش شهروندان از طریق اطلاع رسانی و توزیع اقلام فرهنگی بین عموم با همکاری اساتید برجسته کشوری در این شهر در کوتاه مدت و روشهای تشویقی شهروندان بر اساس برنامه زمانبندی طرح صورت می پذیرد و امیدواریم با برنامه ریزی بلندمدت و ارایه طرح توسعه جامع؛ جایگاه ویژه ای در کاهش آلودگی محیطی در سطح استان بدست آوریم.
لاجوردی افزود: اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا در کنار طرح جامع ترافیک که ان شالله تا پایان سال تکمیل می گردد افق نوینی در رستای خدمت رسانی  به مردم شریف شهر مرجقل (تولم شهر) را خواهد گشود و امیدوارم با همکاری هرچه بیشتر پرسنل خدوم شهرداری و اعضای محترم شورای اسلامی شهر؛ توفیق دعای خیر مردم نصیبمان گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *