لینک کوتاه خبر

مسابقات جام رمضان گل کوچک شهدای شیخ محله همچنان ادامه دارد

تولم نیوز – اسماعیلی : نوزدهمین دوره مسابقات فوتبال گل کوچک یادواره شهدای شیخ محله بعد از تمام شدن ماه مبارک رمضان به علت زیاد بودن شرکت کننده ها همچنان ادامه دارد .

 

برگزار کننده این مسابقات جذاب و دیدنی پایگاه مقاومت بسیج شهید جعفری شیخ محله است . تعداد شرکت کننده ها از ابتدا 84 تیم بودند ، رئیس تربیت بدنی شهرستان ، شورای اسلامی تولمشهر ، فرمانده حوزه بسیج تولمات ،فرمانده سپاه شهرستان و دیگر مسئولین و مردم برای تماشای این بازیها به شیخ محله آمده بودند .

در طی این بازیها به تماشاگران جایزه ای به رسم یاد بود اهدا می شود ، همچنین هیئت برگزار کننده برای تحقق بخشیدن به اهداف فرهنگی ورزشی هر شب بازیکن اخلاق را انتخاب نموده و هدایای ویژه ای به آنها تقدیم می نماید .

استقبال تیم های رشتی از این بازیها بسیار زیاد بوده است . طرح زمین و داربست ، جایگاه تماشاگران و نور پردازی در حد عالی می باشد و این اتفاق سطح بازیها را بالا برده است ، برخورد گرم برگزار کنندگان بازی نسبت به سایر مسابقات بسیار بهتر بوده و باعث شده که استقبال مردم اطراف از بازی زیادتر شود. نکته جالب اینجاست که هیچ گونه مبلغی برای بلیت و یا ورودی از تماشاگران گرفته نمی شود و پلیس محلی هم در مسابقات حضور ندارد.

مسابقات تا روز پنج شنبه ادامه دارد و اختتامیه روز پنج شنبه مورخ 92/5/24 ساعت 9 شب برگزار می شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *