لینک کوتاه خبر

هرگونه کم کاری و فرصت سوزی در جمع آوری آبهای سطحی ومقابله با آبگرفتگی های شهری قابل اغماض نیست

تولم نیوز : به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری صومعه سرا سید جلال سید محمدی با اشاره به با فرا رسیدن فصل بارندگی اظهار داشت: لازم است آمادگی کامل برای‌ مقابله با هرگونه بحران را داشته باشیم،که هرگونه کم کاری و فرصت سوزی در این خصوص قابل اغماض نیست.

وی افزود:با تشکیل کمیته ای زیر نظر معاون عمرانی‌دستگاههای مرتبط ومتولی خدمات شهری اقدامات لازم برای مقابله با آب گرفتگی وکنترل آبهای سطحی داخل شهر را در دستور کار قرار دهند‌.

سید محمدی اضافه کرد:شناسایی نقاط مشکل دار و برنامه ریزی واقدام برای رفع‌آن‌با استفاده از امکانات و همه ظرفیت ها وظیفه اصلی این کمیته است.

همه ظرفیت ها و امکانات شهرستان را جهت رفع مشکلات مردم بکار‌گرفته‌شود.

نماینده عالی دولت در صومعه سرا در ادامه با اعلام اینکه شهرداری متولی امور و خدمات شهری است تاکید کرد:همه دستگاههای خدمات رسان شهر بایستی در کنار‌آن‌قرار بگیرند.

سید محمدی یادآور شد:هم اکنون نیازمند اقدامات میدانی هستیم جلساتی‌ که مصوبات آن‌اجرانشود مشکلی از مردم حل نمی کند.

وی با بیان اینکه نقاط متعددی از شهر با معضل آب گرفتگی مواجه هستند خاطر نشان کرد: ارائه راهکارهای فنی وکارشناسی از سوی شهرداری واداره‌آب وفاضلاب و اقدام عملی برای حل آن لازم و ما به همراه نماینده محترم پشتیبانی و جذب اعتبار و امکانات را پیگیری می کنیم.

سید محمدی تاکید کرد: از امروز اقدام‌وارائه راهکارهای عملی رفع آب گرفتگی برای شهرک امام خمینی(ره) کوچه حسینی پناه کوچه خانقاه خیابان امام خمینی(ره) بلوارشهید صالحی ومناطق دیگر در دستور کار قرار گیرد.

وی لایروبی، استفاده از کانال برای انتقال آبهای سطحی به خارج از شهر و لوله گذاری و احیاء زهکش های قدیمی که آب را به خارج از شهر منتقل می کنند را ضروری دانست و افزود:این اقدامات کارشناسی شده و فنی در دستور کار قرار گرفته ولازم الاجرا است.

فرماندار صومعه سرا کمیت وکیفیت آب شرب شهری رانیازمند توجه ضروری دانست و گفت:دراین راستا وبه جهت بالا بردن کمیت وکیفیت آب‌، شبکه لوله گذاری در محدوده کانال‌‌‌تا شامپوسازی در اسرع‌وقت انجام شود‌.

‌سید محمدی با اشاره به اینکه به شدت پیگیر مصوبات جلسه و اقدامات اجرایی آن هستیم ادامه داد: کم کاری و فرصت سوزی در این خصوص قابل اغماض نیست.

‌فرماندار صومعه سرا در پایان با توجه به محدودیتها ومشکلات موجوداز مردم عزیز وشهروندان محترم خواستارشد ضمن صبوری زمینه های همکاری با دستگاههای خدمات رسان برای رفع مشکلات را فراهم کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *