لینک کوتاه خبر

کرونا پنج شنبه بازار را به تعطیلی کشاند + گزارش تصویری

به گزارش تولم نیوز: همزمان با شیوع موج پنجم ویروس کرونا در شهرستان صومعه سرا و شهر تولم شهر مرکز بخش تولمات واقع در استان گیلان “پنج شنبه بازار” بازار هفتگی تولم شهر امروز 21 مرداد 1400 تعطیل شد.به بنا به دستور دادستان و ستاد مبارزه با کرونا شهرستان صومعه سرا پس از اعلام وضعیت قرمز در این شهرستان دستور لغو برگزاری این بازار تا اطلاع ثانوی به شهرداری تولم شهر و فرماندهی انتظامی ابلاغ شده است.

لازم به ذکر است که واحد سد معبر شهرداری با پخش بیانیه زیر از برپایی بازار توسط کسبه جلوگیری نمود:

” بازاریان و اصناف محترم با توجه اعلام وضعیت قرمز کرونا در شهرستان صومعه سرا و دستور دادستان محترم کلیه مشاغل به غیر از مشاغل گروه 1 از امروز در تولم شهر تعطیل می باشند در صورت تخلف با واحد صنفی متخلف  برخورد قانونی صورت خواهد گرفت”

در ادامه شاهد تصاویر ارسالی مخاطبان تولم نیوز از برپایی غیرقانونی بازار توسط برخی از کسبه در پنج شنبه بازار تولم شهر باشید :

 

به گزارش خبرگزاری شبستان، یکی از کادر درمان بیمارستان امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه این روزها وضع و حال عمومی همه کادر درمان آشفته است اظهار کرد: همه ما دارای خانواده و فرزند و .. هستیم اما متاسفانه مردم تحت هیچ شرایطی اصول بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و هر روز بر تعداد بیماران افزوده می‌شود.

وی با بیان اینکه تا قبل از محرم هر روز عروسی‌های مختلط و شلوغ برپا بود و کسی جلوی آن را نمی‌گرفت افزود: متاسفانه کسی به فکر کادر درمان نیست و بیمارستان مملو از بیماران کرونایی شده است.

آن طرف شهر روبه روی داروخانه شبانه‌روزی آقایی بالاسر ماشین خود سِرُم به دست ایستاده بود، نزدیکش شدم و دلیلش را پرسیدم، گفت: متاسفانه هم بیمارستان لبریز از بیمار است هم مطب‌های شبانه‌روزی تخت خالی برای تزریق سِرُم ندارند به اجبار بیمار خود را داخل ماشین خوابانده‌ام تا پرستار بیاید و سرمش را تزریق کند.

متاسفانه این روزها حال شهرمان خوب نیست و بیش از هر زمان دیگری نیاز است که مردم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا هر چه سریعتر از این پیک کرونای دلتا هم گذر کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *