لینک کوتاه خبر

گزارش تصویری از جلسه علنی شورای اسلامی در رابطه با بررسی مشکلات شهر

به گزارش تولم نیوز صبح امروز یکشنبه 14 شهریور ماه 1400 اعضای شورای اسلامی تولم شهر به همراه شهردار در حضور روسای ادارات برق و آب فاضلاب تولم شهر به طرح و بررسی مشکلات مردم پرداختند.

در این جلسه که با حضور همه اعضای شورای اسلامی تولم شهر برگزار شد، صافدل رئیس اداره برق و اسلامی رئیس اداره آب و فاضلاب تولم شهر نیز حاضر شدند.

در ابتدا حسین حسن پور رئیس شورای اسلامی تولم شهر از عدم حضور ریاست اداره آب و فاضلاب شهرستان صومعه سرا گلایه کرد و بعد از مطرح نمودن مشکلات آب گرفتی طی بارش باران روز گذشته به مسائلی همچون وجود تیر برق در وسط برخی کوچه یا خیابان ها از جمله کوچه بنفشه 5 در تولم شهر اشاره نمود.

زینب فرحبش نایب رئیس شورای اسلامی تولم شهر نیز با اشاره به لزوم راه اندازی ترانس و کنتور برق مختص کسبه بازار دائمی داخل شهر تولم شهر ، درباره مشکلات آب گرفتگی روز گذشته در خیابان توتونکاران سخن گفت که روز گذشته با آب گرفتگی فاضلاب روبه رو بود و خاطر نشان کرد کوچه گلستان 2 در پشت بانک ملی برای حل مشکل آب فاضلاب نیاز مند لوله گذاری 250 متری می باشد.

احمد حسن نژاد که طی روز های گذشته نامه درخواست وی  به همراه عباس رفیعی دیگر عضو شورا مبنی بر تشکیل جلسه برای بررسی مشکلات مردم در فضای مجازی منتشر شده بود گفت : چندین نقطه از تولم شهر لوله فاضلاب جهت رفع مشکلات و بازسازی مستقر شده اما کاری انجام نشده است و در دوره گذشته 10 متر هم اگو برای فاضلاب ساخته نشده است. وی اضافه کرد : فشار آب شرب تولم شهر خیلی کم بوده و مردم با قطعی برق بدون برنامه روبه رو هستند.

صالح نوروزی دیگر عضو شورای اسلامی تولم شهر از قطع شدن آب شهروندان بدون اطلاع قبلی اشاره کرد و گفت : آب شرب تولم شهر به قدری آلوده است که مناسب شستن برنج هم نیست. وی دلیل اصلی آب گرفتگی خانه ها را لایروبی نکردن نهر های درون کوچه ها عنوان کرد.

عباس رفیعی نیز در اولویت قراردادن لوله گذاری ، تعمیر لوله های خراب و لایروبی نهر ها برای پیشگیری از مشکلاتی همچون آب گرفتگی را به شهردار و ریاست اداره آب و فاضلاب توصیه کرد.

اسلامی ریاست اداره آب و فاضلاب تولم شهر در پاسخ به گله های اعضای شورای اسلامی عنوان نمود که بیشتر این پروژه ها که در اجرای آنها تاخیر رخ داده در زمان ریاست وی نبوده و از وضعیت بد لوله های داخل شهر به دلیل وجود زباله های تولید شده از بازار هفتگی ابراز نگرانی نمود.

در آخر پیرو جلسه اعضای شورای اسلامی و شهردار تولم شهر با روئسای ادارات برق و آب و فاضلاب در تاریخ ۱۴۰۰/۶/۱۴ ، قرار بر این شد که در هفته آینده جلسه ای با حضور فرماندار و مسئولین‌ مربوطه شهرستان برگزار شود.

در ادامه شاهد گزارش تصویری این جلسه باشید :

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *