لینک کوتاه خبر

40 درصد مردم صومعه‌سرا بدون برق هستند

فرماندار صومعه‌سرا با تأکید بر اتصال نیمی از مردم طاهر گوراب به سیستم برقی استان گفت: بر اساس آخرین اطلاعات ۶۰ درصد مردم منطقه طاهر گوراب برق آنان متصل شده و مابقی به علت قطعی انشعاب به‌زودی وصل می‌شود.

سید جلال سید محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در صومعه‌سرا با اشاره به آخرین وضعیت برق‌رسانی در این شهرستان اظهار کرد: برق در این شهرستان وصل ولی بعضی از روستاها که برق آنان وصل شده به دلیل قطعی انشعاب و پارگی کابل بعضی از این نقاط هنوز برق‌دار نشده و تا فردا این مشکل برطرف می‌شود.

وی با تأکید بر اتصال نیمی از مردم طاهر گوراب به سیستم برقی استان گفت: بر اساس آخرین اطلاعات، ۶۰ درصد مردم منطقه طاهر گوراب برق آنان متصل شده و مابقی به علت قطعی انشعاب به‌زودی وصل می‌شود.

فرماندار شهرستان صومعه‌سرا با اذعان به اینکه جاده‌های اصلی در صومعه‌سرا بازگشایی‌شده است، تصریح کرد: با تلاش شبانه‌روزی مأموران راهداری، تمام جاده‌های اصلی و فرعی در صومعه‌سرا وصل و جاده‌های روستایی که جاده‌های آن مسدود است به‌زودی بازگشایی می‌شود.

سید محمدی از بازگشایی مسیر بعضی از مرغداری‌های این شهرستان خبر داد و افزود: از 203 مرغداری شهرستان تعداد 45 مرغداری که راه ارتباطی آنان مسدود شده بود امروز توسط اداره راهداری راه ارتباطی حدود 17 مرغداری بازشده و 29 مرغداری هنوز مسدود است.

وی با اعلام تعداد مرغداری‌هایی که برق آنان قطع است، گفت: ۳۲ واحد مرغداری مشکل برق داشتند که تاکنون برق 12 واحد مرغداری وصل شده و برق 20 واحد مرغداری وصل نشده و دچار مشکل هستند.

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه آب شرب بسیاری از روستاهای این شهرستان برقرار است، تصریح کرد: آب شرب بیش از ۵۰ روستا برقرار و ۱۶ روستا با سه هزار و ۳۰۰ مشترک، فاقد آب هستند که تلاش می‌شود در اسرع وقت با برق‌دار شدن روستاها آن‌ها نیز وارد مدار شوند.

محمدی با تأکید بر بازگشایی مسیر نیمی از روستاهای صومعه‌سرا بیان کرد: تا صبح امروز راه ارتباطی ۲۵ روستا بسته بود که با به‌کارگیری امکانات کامل راهداری و بخش خصوصی تا ساعت ۱۶ عصر، موفق به بازگشایی راه ۱۷ روستا شده‌ایم و مابقی نیز تا ساعات آینده بازگشایی می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *