لینک کوتاه خبر

تهیه سبد غذایی ویژه نوروز برای نیازمندان تولم شهر

تولم نیوز :«سیدعباس طبایی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: امسال هم همچون سال‌های گذشته با یاری خیرین و با عنایت پروردگار اقدام به تهیه سبد حمایتی مواد غذایی کرده‌ایم به این امید که در شب عید سفره خانواده‌های نیازمند خالی نباشد.

مسئول کانون فرهنگی هنری فاطمیه(س) مسجد جامع تولمشهر با بیان اینکه در این طرح در نظر داریم برای ۵۰ خانواده بی‌بضاعت این شهر سبد غذایی تهیه کنیم افزود: هزینه هر سبد ۵۰ هزار تومان شامل روغن، ماکارونی، سویا، رب، حبوبات، کنسرو ماهی، مایع ظرفشویی، چای و شکلات است.

وی گفت: عزیزانی که علاقه‌مند به شرکت در این امر خداپسندانه هستند می‌توانند در حد توان کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به کانون فرهنگی هنری فاطمیه مسجد جامع، پایگاه بسیج شهید بهشتی و یا مرکز نیکوکاری تولمات تحویل دهند.

طبایی تصریح کرد: همچنین این عزیزان می‌توانند در تهیه پوشاک عید برای محرومین و نیازمندان مشارکت داشته باشند بدین منظور لباس، کیف، کفش (نو یا استفاده شده) خود را حداکثر تا روز یکشنبه( ۲۵ اسفند) به آدرس‌های ذکر شده ارسال کنند.

مسئول کانون فرهنگی هنری فاطمیه(س) مسجد جامع تولمشهر با بیان اینکه توسعه و ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری از طریق مسجد از برنامه‌های کانون فرهنگی هنری فاطمیه است خاطرنشان کرد: مسجد جامع تولمشهر به‌صورت کمک‌های مردمی در بخش‌های مختلف به نیازمندان کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه مسجد پایگاه مهمی در محلات است، اظهار کرد: غیر از خواندن نمازهای یومیه در مسجد، این مکان مقدس پایگاه مناسبی برای رفع مشکلات نیازمندان نیز است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *