لینک کوتاه خبر

شهردار تولم خواستار توجه به معیشت فروشندگان بازارهای محلی شد

شهردار تولم شهر گفت : بازار محلی تولمات بزرگترین بازار هفتگی گیلان به علت مبارزه با ویروس کرونا از حدود دوماه تعطیل شده و این امر مشکلات زیادی را برای فروشندگان دوره گرد (بازارمج) که اغلب تولیدات خود را به فروش می رسانند ایجاد کرده است .

زینب فرح بخش با اشاره به اینکه در نامه ای مشکلات این قشر زحمتکش را به اطلاع رئیس جمهور رسانده ام اظهار داشت: تعداد قابل توجهی از مردم این منطقه زندگی شان از محل فروش محصولات کشاورزی اعم از برنج ، سبزیجات ، تخم مرغ ، شیرینی و سایر محصولات محلی در بازار هفتگی این شهر که پنجشنبه ها دایربود می گذراندند.
وی افزود: کشاورزان قادر به عرضه و فروش محصولات خود نیستند و از بسته های حمایتی نیز تاکنون چیزی به آنها نرسیده است.
شهردار تولمشهر با اشاره به اینکه کارکنان شهرداری مجری دستورات ستاد هستند افزود: این زحمتکشان وقتی برای جمع کردن بساط آنها در بازار هفتگی اقدام می شود لب به اعتراض نمی گشایند .
وی افزود: به عنوان یک ایرانی که دل در گرو این سرزمین دارم از رئیس دولت تدبیر و امید تقاضا دارم که به مسئولان ذیربط دستور فرمایند تا بسته های حمایتی را در اختیار این اقشار کم درآمد قراردهند تا عزت شهروندانم و سایر عزیزان با چنین شرایطی خدشه دار نشود.
شهرستان صومعه سرا قطب تولید انواع محصولات کشاورزی است که پس از شیوع ویروس کرونا و برای پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا با تعطیلی بازارهای های هفتگی چون یکشنبه بازار ، دوشنبه بازار مشکلات زیادی برای تولید کنندگان محصولات محلی و کشاورزی به وجود آمده است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *